Op de rommelmarkt heb ik laatst het V-tech badspeeltje de paarse Octopus gekocht. Heel leuk maar hoe komen er nu bellen uit? Het wieltje draait wel maar moet ik ergens sop in doen? De bellen zijn het leukst denk ik maar ik ben geneigd een bellenblaasbad te maken, ha ha!
Ik heb het zelf al gevonden. Het gele knopje zat erg vast. Alle handleidingen van V-tech speelgoed staan trouwens op hun website, super handig.
Hier is hij sinds vorig jaar december in gebruik en het is echt een leuk ding. Beetje water en shampoo in het grote vulgat en hopla, daar zijn de belletjes...
TIP!!!!!Bij de action kun je bellenblaas vulling kopen dus alleen de sop.. Hij doet het dan veel beter!!!!
Pas dan wel op met de oogjes.... Bellenblaassop kan nogal prikken in de oogjes misschien? Mijn dochter stata nl altijd tegen het ding aan en krijgt dus zo goed als alle bellen in haar gezicht.
Wij hebben hem ook maar de batterijen zijn hier echt heeeeeellll snel leeg, hebben jullie dat niet? Ik bedoel dus echt binnen een week he en dan staat hij niet eens iedere avond aan.