We hebben de jaarrekening gekregen en schrok nogal van het bedrag wat we per maand moeten betalen. Dus wat betalen jullie voor gas en elektra?
Wij betalen 245,= per maand voor gas/electra. Wonen vrijstaand en hebben een boerderijtje... oh ja en de bovenverdieping is pas sinds afgelopen november geïsoleerd, dus dat speelt ook mee. Dus ik ben benieuwd wat het nieuwe bedrag straks in mei gaat zijn. By the way.... ik woon wel in Duitsland!
Voorschot van 130 euro en daar komen we ruim mee uit. Moet er wel bij zeggen dat we een open haard hebben die ook op de vloerverwarming en radiators is aangesloten, dus als de haard aan is wordt het hele huis verwarmd zonder dat de verwarming aanslaat. Huis is ruim en vrijstaand, weet dat de buren een vergelijkbaar huis hebben en 285 euro voorschot betalen, dan heb je een beter beeld denk ik.
Wij kregen vanmiddag ook de jaarafrekening, ik schrok me een hoedje! Wij moeten gewoon ruim 300,- bijbetalen waardoor ons maandbedrag 134,- gaat worden. Moeten nu dus ruim 30,- per maand meer gaan betalen....
Kijk dat willen wij dus volgend jaar ook gaan doen... oh eigenlijk dit jaar nog, maar moeten even kijken hoe we uitkomen (nu bovenverdieping uitbouwen, tweede kindje, andere auto...) Dus ook voor ons gaat straks de rekening fors naar beneden. Hebben nu voor ongeveer 300 euro aan hout gekocht... 15/16 kuub... moeten we een wintertje mee vooruit kunnen
124 euro, rijtjeswoning. Boven gedeeltelijk enkel glas (maar verwarmingen over het algemeen uit) en een droger (die we in de winter intensief gebruiken, in de zomer eigenlijk helemaal niet).
175 euro per maand. Gewoon rijtjeswoning. Wel een oud huis, dus moeilijk warm te krijgen. Moet zeggen krijgen elk jaar een heel leuk bedrag terug. Toevallig vandaag weer gekregen. En weer een leuk bedrag.
Wij betalen 162 euro in de maand. We hebben een 2 onder 1 kap woning en zijn met zijn 3tjes. Dit jaar moesten we 177 euro bij betalen vond het reuze meevallen aangezien er bijna heel het jaar wel iemand thuis was en sem geboren is waardoor de verwarming steeds op 23 stond(februari kindje)
Wij moeten nu 195 euro gaan betalen voor een appartement in een galerijflat. Hier is wel vrijwel alles enkel glas en we hebben geen CV maar een gashaard. Ik weet niet of dat scheelt. Maar vind het toch erg veel geld. Zeker als ik dan de bedragen zie voor eensgezinswoningen :S.
94,- euro p/maand en krijgen 12,50 terug dit jaar. Laten hem nu wel omhoog zetten ivm de gezinsuitbreiding. 2 onder 1 kap, 3 jaar oud. Goed geisoleerd. Ik douche elke dag en niet kort... overdag op 17 graden, vanaf half 5 naar 19. en om 11 uur 's avonds gaat ie weer uit. Hebben het nogal snel warm.
195 voor een rijtjes woning afgelopen jaar 600 moeten bijbetalen. Gisteren wel aanbieding gehad van nuon ze bellen me van de week terug
Ik heb t gevoel dat ik vrij veel betaal, dus ben benieuwd naar de jaarrekening (geen idee wanneer die komt). Ik woon in een klein flatje en betaal 145euro per maand. Tis wel een hoekflatje overigens, dus dat scheelt, maar toch lijkt t me vrij veel.
Voorschot 200euro. Vorig jaar was dit 145 euro en moest 1200 bijbetalen Nu is mn ex hier al een half jaar weg (die gerust een half uur onder de douche stond) en sindsdien was ik alleen in het weekend. Oja en nieuwe koelkast aangeschaft vorig jaar, omdat we dachten dat dat een grote stroomvreter was. Ben erg benieuwd wat ik in maart voor eindafrekening krijg. Hoop zo op een leuk bedrag retour....kan het goed gebruiken nu *edit* ik heb een hoekwoning, moeilijk op temperatuur.