Wij wonen in een rijtjeshuis van 16 jaar oud alles dubbelglas. We betalen 148 euro en kregen dit jaar 300 euro terug. Vergeleken bij kennisen betalen we weinig de meeste zitten boven de 200 euro.
Ons voorschotbedrag voor stroom en stadsverwarming is 285 euro MAAR ik kreeg voor vorig jaar 175 euro per jaar terug dus werkelijk verbruik was 110 euro, echter volgend jaar word het iets duurder want ik mis 3 maanden qua verbruik dus tel er denk ik 50 euro bij op dan zit je op 150/160 euro per maand.. Wij wonen in een goed geïsoleerd, rijtjeshuis met dubbele beglazing, zelfs geïsoleerde vloer e.d. dus we doen eigenlijk geeneens zuinig aan zou nog veel zuiniger kunnen doen..
150 per maand wonen in rijtjeshuis. Ben benieuwd naar de afrekening vorig jaar schrokken we ons kapot dus ben benieuwd!
Wij betalen 150 euro in de maand voor een rijtjeshuis. Vrij veel vind ik zelf, aangezien we heel vaak de houtkachel aan hebben staan (ipv de verwarming) en boven staat de verwarming al helemaal nooit aan (alleen 's ochtends in de badkamer).
Wij verbruiken per maand aan Gas,water en elektriciteit 98 euro (pc staat bijna dag en nacht aan douchen elke dag en wassen wanneer nodig) Maar ons voorschot staat op 150 wij betalen liever veel te veel dan dat we aan het einde bij moeten betalen. Wij hebben een 2 onder 1 kap woning van bijna 101 jaar oud wel bijna overal dubbel glas en boven en in de hal stoken wij niet. Voor de rest komt de cv niet hoger dan 20,5 graden anders wordt het echt veel te warm binnen.
alleen al de vastrechten e.d. zijn vaak hoger vandaar dat het zo raar eruit ziet misschien gaat het over verwarming EN stroom???
Maar dan zou ik toch helemaal niet zoveel terug krijgen? Of zie ik dat nu verkeerd? Ik weet het ook niet hoor, maar ik krijg het toch echt terug! Vorig jaar hadden we trouwens ook zo'n hoog bedrag, dus het klopt wel.
99 euro, hoekwoning uit '68. Buitenmuur waar de keuken en woonkamer aan zitten is nog niet geïsoleerd, willen we nog een keer laten doen. Wel overal hr++ glas, dat scheelt (overal, dus beneden voor en achter en boven voor en achter 6,5x1,5m ramen). Verder verwarming iedere dag de hele dag op 21 graden, een vaatwasser, wasmachine en droger die overuren maken. Controleren wel regelmatig de verbruiksmamager..
120 euro permaand. Verleden jaar kregen wij 389 terug :O Onze maand bedrag kwam uit op 93 euro per mnd. Maar wij hebben het op 120 gehouden komt een beeb bij en we hebbend e kachel iets vaker aan! Water betalen wij 24,95
gebruiken jullie ook de verbruiksmanager e.d. dat vind ik zo handig kan je tussentijds kijken wat je terugkrijgt e.d. dan is het niet zo'n domper aan het einde van het jaar... das echt superhandig!
Wij hebben een rijtjeshuis, alles wel goed geissoleerd. Temp snachts staat op 17 graden En hebben een houtkachel die op de cv zit, en die we dus altijd branden Betalen 65 euro per maand met zijn 2en
Per maand betalen we 50 euro voor kookgas en electriciteit, water zou ik zo niet weten.. Alleen de blokverwarming, dat is 1 grote oplichterszooi. We kunnen de verwarming 6 maanden per jaar gebruiken, enkel de verwarming in de huiskamer staat in de winter overdag aan, verder de slaapkamer s´avonds even omdat hij op de muurkant zit. We hebben dan wel dubbelglas maar per 6 maanden betalen we ongeveer 2000 euro! We wonen in een appartement.
Afgelopen jaar betaalde wij 241 euro per maand. December kregen we 266euro terug en hadden ze het nieuwe voorschot op 214 euro gezet. Dus ik heb hem weer op 241 euro laten zetten,betaal liever elke maand meer dan aan het einde van het jaar een fijne rekening. Wij hebben overigens een 2 onder 1 kap woning.
goede tip, ga gelijk weer even kijken Hier overigens 135 euro voor een rijtjeswoning en kregen vorig jaar ca 300 terug.