646 lening voor een HOB met 3 slpk en een tuin. En nog eens 300 kosten bij Delta (water, gas, elektriciteit). Lijkt dit niet gek veel bij Delta?? Hebben nu onlangs nog een afrekening gekregen van zomaar even 800... En we zijn dan nog 'maar' met 2!!
Wat een vreselijk topic! Waarom lees ik dit ook... Wij betalen ruim 2x zoveel als de gemiddelde huurprijs die ik hier voorbij zie komen. exclusief. En dan nog de parkeerplaats a 130e pm En dat voor nog geen 100m2 en 2 slpkmr. Wel een tuintje, dat dan weer wel. Ik snap nu ook gelijk hoe mensen merkkleding voor hun kinderen kunnen veroorloven! Overigens vind ik 1/3e salaris aan huur echt niet veel hoor..
Ik betaal trouwens 1100 pond voor een appartement 20 minuten met de trein vanaf London. 3 slaapkamertjes, totaal oppervlakte van gehele flat is 65m2. Slechte isolatie, verwarming op elektra, wel midden in het stadscentrum met trein om de hoek, alle winkels die ik nodig heb om de hoek en een hele goede verbinding naar London.
Zo wat een prijzen tegenwoordig voor huurhuizen, wij hebben een koopwoning dichtbij de randstad, hebben 3 grote slaapkamer en nog een kleinere kamer.. grote woonkamer, grote voor en achtertuin en schuur, voor 630 netto per maand.. Ik zou idd ook even kijken waarom de woning zovaak afgewezen is, mocht het er verder prima uitzien en alles zou ik er lekker voor gaan! succes met de keuze!
965 euro. Voor een doorsnee eensgezins woning (3 slaapkamers, grote zolder, middelmatige woonkamer en een klein tuintje. Wel weer een hele nieuwe in bouwkeuken...)
wij betalen nu aan huur 463 dit is voor een 1gezins hoekhuis 85m woonoppervlakte met 3 slaapkamers en een tuin van 13x10 we gaan als we alles rond krijgen naar een vrijstaande woning met 155 m woonoppervlakte 4 slaapkamers en 2000m land aan doodlopende weg voor 690 in de maand
Ik sla hier stijl achterover van die prijzen! Wij hebben het geluk gehad om een hoekwoning met 4 slaapkamers te kopen in 1998, toen de huizenprijzen nog gunstig waren. Wij betalen, zonder belastingvoordeel "maar" 385 euro aan hypotheek per maand. We hebben er 3,5 jaar geleden ook nog 3 meter aangebouwd, dus in principe zitten wij hier prima tot na ons pensioen.
480 huurwoning 3 slaapkamers Tuin achter 15x6 voor 3,5x6 Flizotrap naar stazolder Grote badkamer Volledig geïsoleerd van muren en dak achter een brandgang lekker rustig en voor een brede ruime rustige straat. Woomkamer 30 vierkante meter ongeveer aparte keuken.
Vanwege de nieuwe regels vanuit de regering zullen alle woningen in een rap tempo duurder worden. 680 euro voor een eengezinswoning is straks echt niet duur meer.
Eengezinswoning met 3 slaapkamers en ruime zolderkamer. Achtertuin 16 meter lang, voortuin bijna 4 meter lang beide 6m breed. En de huur per maand is 376. We hebben net een huis gekocht, en voor de volgende bewoners wordt de huur gelijk wat opgetrokken, naar 579 per maand.
Hier een huurwoning met tuin, werkelijk schitterend huis in industrieel erfgoed, mooi gerenoveerd, alles erop en eraan wat je je maar kunt wensen. Heel goede service. Inclusief parkeerplaats zitten we op 1800 euro per maand, maar het is het wat mij betreft waard.
503 euro voor een eengezinswoning met 3 slaapkamers, grote zolder, grote voor en achtertuin en een schuurtje Huurtoeslag krijgen we niet omdat we net 50 euro bruto teveel verdienen
Voor een flatje 388 euro in een badplaats in zuid holland. 3 kamer flat van zo;n 50 m2 denk ik. Het is niet groot maar voor mij groot genoeg. Daarnaast dubbele woonlast ( mijn koopwoning).. daar doe ik een financiele bijdrage aan
500 euro per maand voor kleine(2 slaapkamers)eengezins flat dichtbij Almere centrum. Supergroot balkon en alles(bushalte,gezondheidscentrum,ziekenhuis,station,winkels)op max.10 min loopafstand.
Pfff jeetje als ik het hier lees dan heb ik echt een duur flatje (575), mensen met een 1gezinswoning betalen minder of maar een klein beetje meer . Maar dat zal vast ook liggen aan waar je woont.
Ts denk er wel goed over na, je hebt geen recht op huursubsidie als je verzamelinkomen van beide niet hoger is dan 28550 of als de huur hoger is dan 681,02. Neem dit mee in je beslissing, ieder jaar gaan de huren omhoog en over een aantal jaar kunnen jullie het misschien niet meer betalen. Huurtoeslag (huursubsidie) 2013 en 2014. Wat is er veranderd, wanneer heb ik er recht op en hoe vraag ik het aan ? - Plazilla.com
wij betalen 550 euro huur voor een huis met 4 slaapkamers, geen zolder. onze tuin is 45m2 wij krijgen helaas net geen huurtoeslag als wij uit dit huis gaan dan gaan de volgende bewoners 681.03 betalen