Hoi, Een tijdje terug las ik hier iets over mensen die kortingen regelden bij hun huidige leverancier van allerlei dingen (energie, tv etc). Hebben meer mensen dit geprobeerd en wat zijn de ervaringen? Ik zit zelf met energie bij eneco en met tv/internet bij ziggo. En bij welke dingen kun je dit nog meer proberen? Ik hoop op tips! Ik heb in de winkel geen moeite met afdingen, maar op de een of andere manier vind ik het toch lastig om te bellen en om korting te vragen.
Als je abbo bij tv bijna afloopt opbellen en zeggen dat je over gaat stappen tenzij hun een beter aanbod hebben. Met energie hier via een vergelijkingssite overgestapt
Wij zijn al jaren lid van ziggo en zat nog steeds met zo'n oud humax kastje opgescheept. Ziggo gebeld om te vragen of we geen korting konden krijgen op een hd recorder omdat we al zo lang lid zijn. Toen hebben we een hdrecorder ontvangen voor 49,- ipv 200,-
Ik lees mee. Wij zitten bijvoorbeeld bij Tele2 (tv, internet, telefoon) en we zijn daar al iets van 6 jaar klant. Ik vind dat we veel betalen. Dus iemand adviseerde me op te bellen en te vragen naar een aanbieding, omdat ik anders zou overstappen. Zo had zij het ook voor elkaar gekregen. In ieder geval voor de eerstkomende 6 maanden. Nou het is mij niet gelukt hoor. Daar deden ze niet aan, dus ze kon me niet helpen. En als ik anders zou overstappen, tsja dat is uw eigen keus. Ahum.. beetje met de mond vol tanden haha.
Haha dat had ik ook! Alleen dan met een andere aanbieder. Ik vond overigens dat ze ons wel onbeschoft behandelde aan telefoon. Ze hebben zelfs een keer opgehangen. Ik heb toen een klacht ingediend en kreeg 6 maand korting.
Wij zijn al een tijd klant van UPC en zijn pas overgestapt van pakket. Ik heb gebeld dat we al langer klant zijn en wat voor aanbieding ze ons konden doen. Kreeg ik een heel verhaal over de lage prijzen enz. Dus het argument gebruikt dat er voor nieuwe klanten wel een actie was en voor vaste klanten die pakket willen wijzigen en meer gaan betalen dus niet. Meerdere malen op hun initiatief doorverbonden met mensen die over kortingen gingen en iedere keer heb ik netjes gezegd dat ik twijfelde en na wilde denken voor we een beslissing namen. Uiteindelijk kregen we een maandelijkse korting, geen apparatuurkosten en paar maanden gratis extra tv pakket. Met aardig blijven en twijfelen (wat zooooo niet mijn ding is ) kom je blijkbaar een heel eind. Ik ben gewoonlijk echt geen afdinger ofzo hoor dus als het mij zelfs lukt....gewoon proberen!
Ik heb 2 weken geleden kpn gebeld. Heb glasvezel pakket, en gezegd dat ik overweeg om over te stappen naar upc omdat ze een leuke actie hebben. Overigens had kpn zelf ook de actie voor nieuwe klanten. Het zou 16,50 per maand schelen voor 1 jaar. Hij kon mij niet de maandelijkse korting geven, maar krijg nu in 1x 198 euro overgemaakt. Heb de bevestiging ook al per post gekregen.... ik vind het een goede deal, en ben er blij mee!