Heel klein stukje belegging (geen risico), stukje levenhypotheek en aflossingsvrij. We hebben het bij een Belgische bank ondergebracht die kantoor heeft in Rotterdam (Argenta).
Wij betalen 630 euro bruto, en dat is incl. levensverzekering (139.-) We krijgen van de belastingdienst 253 euro per maand terug. Wij hebben een rijtjes huis, met 3 slaapkamers en een badkamer met ligbad, en een zolder van 40m2
Volgens mij zijn al die bedragen van zoveel verschillende factoren afhankelijk! Dat antikraak voor EUR 56 per maand klinkt me overigens wel goed in de oren Wij wonen in een overpriced (want in Amsterdam ) rijtjeswoning van meer dan 100 jaar oud, met een kleine tuin. En wij betalen aan hypotheek (aflossingsvrij + annuiteit) bruto ca. EUR 1.800 en netto ca. 1.350 per maand.
Sjeetjee Wij betallen 770 euro en krijgen 100 euro terug. Wij hebben een appartementje van 75 vierkante meter... zucht...
effe zien, alles rondom huis; dus hypo, levensverzekering én opstal inboedel 930, gaat 220 af van belasting, dus 710, hebben een hypo van 194.000
Wij betalen ongeveer 1300 bruto en krijgen 400 per maand terug. We wonen in een eengezinswoning in de Randstad. Hypotheek is 270.000,-.
wij hebben ene ruime tussenwoning met 3 slaapkamers en een ruime zolder en we hebben een hypotheekbedrag van 232.500 euro en we betalen per maand 890 euro netto inc. levensverzekering en we laten onze teruggave 1xin het jaar terug storten is toch een mooi spaarcentje om te verbouwen of een vakantie van te boeken wij krijgen bijna 4000 euro per jaar terug dus das mooi wij hebben een aflossingsvrije hypotheek met een piepklein deel (zonder risico) belegging en we konden het maximaal 7 jaar vast laten zetten tegen een rente van 3,9 % liefs jose
wij betalen 1400 euro bruto per maand (incl. levensverzekering). we hebben een tussenwoning (rijtjeshuis) van 140 m2 met een klein tuintje (5 bij 5). Onze lening is 300.000 Als ik niet werk kunnen we het huis niet meer betalen. Netto blijft er zo'n 1000 per maand aan hypotheek over.
Het hangt er natuurlijk compleet van af wat je verdiend, maar ik vind persoonlijk sommige hypotheken wel errug hoog Wij verdienen samen 3500 netto en betalen dus 645 bruto aan hypotheek, hiervan krijgen we 232 euro terug.
1.031,-- en wat we terugkrijgen van de belasting weet ik niet precies. Het bedrag slaat niet alleen op de rente van de hypotheek van het huis. Wij wonen in een vierkamer appartement verbouwd tot driekamer appartement. Benedenwoning 80m2 met 140m2 tuin. Gekocht voor 245.000,--.
Wij betalen bruto 990,- en dat komt netto neer op 683,-euro per maand.We hebben een tussen woning met voortuin van 5 mtr en een achtertuin van 14 mtr.Woonkamer,keuken,3 slaapkamers en een grote zolder.
Wij hebben een eengezinshoekwoning met 2 slaapkamers en een redelijke tuin. Daarvoor betalen we 446 bruto.. We willen een nieuw huis gaan kopen, ongeveer 2 ton, half vrijstaand, 4 slaapkamers, zolder en grote tuin + garage. Dat is het voordeel v/h noorden als ik die prijzen hier zo zie zeg, tjemig.
ik woon in een rijtjeshuis, ruime voortuin, 3 slaapkamers, openkeuken, zolder, badkamer enz. en wij betalen rond de 650 netto per maand, alles erop en eraan, en wij krijgen 190 euro terug van de belasting
De hypotheek van ons huis is ongeveer 2 ton. Wij hebben een levenshypotheek (30 jaar vast tegen 3,9%), betalen bruto 647,00 en krijgen van de belasting ongeveer 200,00 terug. We wonen in een tussenwoning met vier slaapkamers en een grote tuin (6 x 15 meter). Groetjes, Josien
Wij betalen 516euro bruto en krijgen 170euro per maand terug van de belastingdienst, wij wonen in een ruime hoekwoning/2 onder 1 kap. Onze hypotheek is laag 129000 want er zit nog 50000 eigen geld in.