1 kind. 16 euro voor een hele dag, 8 euro voor een halve Ze moet meestal maar een 8-10x gaan per maand (Halve en hele dagen afwisselend) dus is rond de 150 euro per maand. Ik weet niet vanbuiten hoeveel we v/d belastingen terugkrijgen.
Ik werk zelf op een Kdv en mijn kinderen gaan drie dagen mee Wij betalen (incl de psz waar hij 2 ochtenden naar toe gaat) Wij betalen de hele dag dus 11uur (7/18) 1501,25 Uurprijs: 6,75 Wij betalen zelf 334
Ik heb een fout gemaakt in de vorige post, zie ik nu. Vriend regelt de financiële dingen vaak, dus had nog een oude berekening op mijn computer staan. We betalen nu voor 2 kinderen 1360, krijgen 683 terug. Dus betalen nu 677. We gaan voor 3 kinderen meer betalen: 2440, krijgen dan 1496 terug. Dus betalen dan 944 euro.
Contract van 66 uur (3 ochtenden 9 tot 1) en we betalen 502,05 per maand. Weet alleen nu even niet precies wat we terugkrijgen..
Nu nog 1 kind, opvang kosten gaan naar 7.22euro per uur voor 11 uur per dag, 3 dagen in de week. Per maand ca. 1032 euro, we krijgen het laagste percentage terug aan kot, 18%.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt want ik woon in belgie Wij werken met een vast maandelijks bedrag van 27 Euro per dag dus bij ons betaald je voor 2 dagen per week 207 euro per maand 3 dagen per week 310 euro per maand 4 dagen per week 414 euro per maand 5 dagen per week 517 euro per maand Rond de moment dat wij onze belastingaangifte moeten doen krijgen wij een papier van de crèche hoeveel wij over het hele jaar betaald hebben en dit word dan berekend en afgetrokken van de belastingen
Mijn zoon gaat drie dagen naar het KDV. Wij betalen 933,- per maand waarvan we 560,- terug van de Belastingdienst.
Mijn zoon gaat ook 3 dagen per week naar het kdv. 7,33 euro per uur, komt uit op een kleine 1000 euro per maand. Uit mijn hoofd krijgen we zo'n 290 euro terug.
Hier 2 dagen per week naar kdv (jongste) kost ons 760 EUR per maand en krijgen 200 EUR terug. Vind het best prijzig...
1 kind, 3 hele dagen per week naar gastouder. Gemiddeld zo'n 500 euro per maand bruto en krijgen helaas maar 19% terug van de belastingdienst...
Wij betalen (in België) een vast bedrag van 17,5 euro per volle dag bij een zelfstandige onthaalmoeder (8u30-17u). Mijn dochter gaat er 2 dagen per week, dus zo'n 140 euro per maand. Als ik vergelijk met de prijzen in NL, dan is dit erg weinig