Wij betalen 49 euro per 3 maanden, Heb nog geen brief gezien of we bij moeten betalen of terug krijgen.
Ligt wel aan je trommel ook. Wij hebben een grote trommel, dus minder wasjes, wel evenveel watergebruik. Maar goed misschien hebben jullie ook wel een grote trommel
Maar jullie betalen wel 2 keer zoveel als wij! Hier douchen wij elke dag, de kinderen gaan om de dag ongeveer in bad of onder de douche. Hebben jullie in de zomer een groot bad in de tuin?
Wij betalen 17,80 euro per maand, krijgen wel vaak jaarlijks wat terug, we verbruiken niet zo heel erg veel volgens mij, wel elk jaar een groot zwembad met water vullen van circa 6.000 liter. Zijn alleen met 2 volwassen.
Hmm. Dan betalen en verbruiken wij wel erg weinig. Niet erg natuurlijk, maar verbaas me over de hoge bedragen haha. Nu zijn wij niet van het elke dag douchen (wel wassen) dus dat scheelt al en als we douchen is het echt maximaal een kwartiertje om de dag, kids alledrie in een kwartier. Wasmachine draait net niet elke dag en vaatwasser dan weer wel (maar is een kleiner modelletje), zomers meermaals groot zwembad gevuld en kleine badjes en ook het nodige gesproeid.
Wij betalen vanaf heden (juist nieuw termijnbedrag gehad) 22,50 per maand. Wij zijn met zijn drieën (ik, mijn man en mijn dochtertje).
Geloof 67 euro per kwartaal. Ben wel van het opletten maar veel wasgoed met 2 kids en veel douchen (wel zo kort mogelijk)
62 euro per kwartaal. Vorig jaar kregen we iets va 40 euro terug. verbruik is ongeveer 95m3 per jaar.
Wij betalen 60 euro per kwartaal en dan krijgen we meestal een paar euro terug (maar dit jaar zullen we wel bij moeten betalen, ivm groot zwembad in de tuin).
Trommel van 7 kilo. Geen heel groot zwembad, geloof 2*1.5 ofzo en dit jaar maar 2x gevuld. We hebben wel een stortdouche
30 euro per maand. We zijn met zijn 4 en en om de week met zijn 5en. Geen idee of wij terug krijgen of bij moeten betalen!
Ik betaal volgens mij iets van 36 per kwartaal. Wij zijn met zn tweeën (ik en zoontje). Ik werk fulltime waardoor er eigenlijk alleen savonds gebruik wordt gemaakt van het water.
Wij betalen in 10 termijnen, maar omgerekend 82,50 per kwartaal. Wij moesten over het hele jaar 20 bijbetalen, dus dan kom je op 87,50 per kwartaal. Wij zouden vast wel kunnen besparen want we zijn niet zuinig.
Wij betalen 29,17 per kwartaal, 9,72 per maand. Sinds juli met 4 personen, dus het zal wel iets gestegen zijn denk ik.