Goede en mooie tas, maar geen Cowboysbag...?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stoffeltje, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    In navolging op de andere tassentopics van deze week ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen...

Ik wil mezelf trakteren op een goede tas die een paar jaar mee moet gaan. Het moet een kruising zijn tussen praktisch en mooi met schouderriem. Ik vind 'the bag' van Cowboysbag er eigenlijk te praktisch uitzien, maar eigenlijk wil ik niet iedere keer mijn tas om hoeven kiepen als ik iets nodig heb. Hoog en smal is minder praktisch als breed en laag ben ik al achter :D

Natuurlijk heb ik naar tassen van het merk Cowboysbag gekeken en sommige tassen daarvan maken ook een kans maar ik vind het een beetje jammer dat er heel veel dames op dit moment mee lopen en ik vind het een beetje vreemd dat zij maar 3-6 maanden garantie geven op hun tassen. :(

Liebeskind, Spikes & Sparrow, Bear Design... Welke tas blijft mooi? Ik ben allergisch voor loslatend en scheef stiksel, ritsen die kapot gaan, schouderbanden die uitscheuren, etc.

Budget max. 150-200 euro.

2. Humava

Humava Niet meer actief

De verkoopster van mijn cowboysbag zei dat ik 3 jaar garantie heb.

3. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik kijk ff mee... Ik vind die van michael Kors erg mooi maar mijn god ruim 300 euro voor een tas!! Pff we kijken nog even verder...

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb een hele mooie Spikes & Sparrowtas. Mijn moeder kocht hem in de jaren 90 en heeft hem bijna 20 jaar gebruikt en nu heb ik hem. Geen scheuren in de schouderband, geen los stiksel, nog steeds heel mooi en gaaf leer, alleen... er is dus wel 1 van de 4 ritsen kapot. Maar ja, dat heb je na zo'n periode van gebruik denk ik.
    In ieder geval, ik zal altijd goede associaties hebben met dat merk.

5. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Al eens bij hip and More gekeken?
    Super kwaliteit leren tassen die lang mooi blijven

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Liebeskind blijft prachtig! Mooie kwaliteit leer.
    Verder zou ik DKNY, MK of Fred de la Bretoniere aanraden.
    Ja, ze zijn duur, maar ik koop ze meestal in de sale (of in Amerika)

Succes!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Liebeskind, Fab of Fred zou ik dan doen.

8. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Liebeskind !!!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    Ja ik ook, heb nu 3 cowboysbags, maar ben nu op zoek naar een fred de la bretoniere.

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Misschien een Fab tas? Ik vindt ze heel mooi zelf.

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb mijn bear design tas nu bijna een jaar (jan). Deze ziet er nog zo goed als nieuw uit en dat bij dagelijks gebruik! Ben er nog steeds erg blij mee!! Was een dure uitgave(normaal max 20 voor een tas nu 105) maar geen spijt van.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb een kleinere tas van Spikes & Sparrow en deze blijft idd heel erg mooi. Goed stevig leer en zeer degelijk hang- en sluitwerk.

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Smaken verschillen, maar ik ben echt een groot Kipling fan. Heb nu een schoudertas van 4 jaar oud, maar je ziet er niets aan. Geen scheurtje of loslatend stiksel of iets. Nog helemaal gaaf en hij wordt echt intensief gebruikt ;)

14. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Dankjewel voor alle reacties!

Dan kom ik dus toch bij de merken uit die ik zelf al gezien had...

Jammer dat er hier in de buurt geen tassenwinkel is waar je ze kan bekijken en voelen.

Ik ga nog eens even snuffelen.

Meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom. :)

15. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ik zweer bij Invito. Goedkoper, maar de tassen kunnen veel hebben. Het is alleen geloof ik geen echt leer.

16. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Heeft Kipling nog steeds alleen tassen van stof of hebben ze inmiddels ook leren tassen in de collectie?

Stof valt voor mij nl. af.

Het aapje vind ik trouwens wel erg leuk. :D

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik ben helemaal weg van DKNY.. Heb er verschillende tassen van en ze blijven mooi

18. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een hele mooie tas gescoord van Calvin Klein. Voor een super mooie prijs, bij Bijenkorf met 30% korting! (zie hun website).

19. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier een cowboysbag fan. En eerlijk gezegd wist ik niet eens dat er garantie op zat :). My mistake.....
    Ik heb een portomennee van liebeskind, erg fijn maar merk wel dat hij flink aan het verkleuren is. Vind ik wel erg jammer.

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina