Ik betaal 28 euro per maand voor een opel corsa. En mijn man least zijn auto een station megane kost ons 110 per maand
Oke daar moeten wij dan nog achter komen haha. Onze vectra uit 97" was toch echt goedkoper dan onze c-Max 2004. Als we alleen de bougies en ruitenwissers vervanger zijn we al bijna 50,- meer kwijt 😅 dat is niet grappig.
wat wij in salaris inleveren vanwege lease auto is ook weinig in vergelijking met wat we zelf zouden betalen. het tanken, wegenbel, verz, onderhoud komt echt veeeeel hoger uit als wat wij betalen per maand, rond 200 euro. het ligt ook erg aan auto en welk leasecontract, bijtelling etc. een mini cooper is gewoon een hele dure lease auto.
27 euro per maand voor een peugeot 206 die op benzine rijdt. 't Is net weer een euro duurder geworden.
360 per kwartaal voor mijn Seat Altea diesel. Veel te veel nu de km's qua diesel niet meer uit kunnen, dus ik ben druk opzoek naar iets goedkopers in de belasting.
Een behoorlijk verschil. De Viano ligt iets van 8 klasses hoger in gewicht bij de belasting, dus dit kan niet kloppen. Of het moet een bedrijfsauto zijn of geen diesel?