Wat betalen jullie bij de kapper voor alleen knippen en kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zoontje gaat naar Turkse kapper voor mannen ;) kost iedereen 10 euro jong en oud. Helaas knipt hij alleen mannen. Is der altijd super druk maar het wachten waard.
    Dochter en ik gaan naar andere kapper. Ik kost 16,50 Inc wassen en model brengen. Dochter kost 12.50

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik ga zelf 1x in het jaar ofzo. Mijn vriend gaat nooit (die heeft dreadlocks) en zoonlief knip ik voorlopig zelf. Ik ga vast geen 15 euro neerleggen voor 10 sprietjes haar die ik er voorlopig zelf ook kan afknippen.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.008
    4.015
    113
    Bedankt voor alle reacties!
    Zit nogal wat verschil in lees ik, zal toch nog even goed rondkijken.
    Wel jammer dat bijna geen enkele kapper hier in de buurt een website heeft met prijzen, dan moet ik ze echt gaan bellen.

4. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    wij hebben een thuiskapster. Knipt iedereen jong/oud man/vrouw voor 10,- p.p. + 2 euro reiskosten.

Als gezin zijn we voor 42,- allemaal geknipt. Maar mijn man en de jongens zijn iedere 7 weken aan de beurt, ze knipt mij maar 3 keer in het jaar. Dus meestal kost het 32,- en dat dan iedere 7 weken.

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Vind het erg veel, ik betaal voor mezelf 15 en voor John 10

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.867
    3.503
    113
  7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    uhm.. ik ga altijd samen met dl nooit apart dus weet niet hoeveel we pp nou kwijt zijn maar betaal iets van 26 voor zn 2.
    wij hebben allebei lang haar dus heel vaak hoeven we niet.
    het haar van dl wordt ook altijd leuk gedaan als ze geknipt is en het mijne in model gebracht.
    tijdje terug allebei geknipt en opgestoken en was 35 euro kwijt..
    ben heel tevreden over de kapsalon
    en voor ml hebben we zelf een tondeuse

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij zijn 7 euro per kind kwijt en 14 per volwassene, we hebben een thuiskapster :)

9. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik ga zelf naar een kapster, die geen echte kapsalon heeft, maar wel bij haar thuis knipt. Ik betaal daar 16 euro.
    De kids en manlief knip ik zelf.
    De oudste 2 wilden pas ook naar de kapster. Ze zijn 15 en 14 jaar. Ik heb toen een kapster thuis laten komen. Dat kostte toen 14 euro pp.
    De meiden hebben lang haar dus hoeven maar 2 of 3 keer per jaar en ook ikzelf ga niet heel vaak. 1x in de 3 maanden denk ik.

Google eens op thuiskappers bij jou in de buurt, die zijn vaak wat goedkoper. En makkelijk zo thuis met kleine kinderen.

10. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Kids 7.50 net nog geweest

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Jeetje wat een lage prijzen. Dit bewijst nog eens dat de concurrentie moordend is tussen kappers.:(

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij betaal ik € 24,- voor alleen maar knippen en € 12,- voor de jongens (3 en 6 jaar). Dit is niet bij een thuiskapper, maar bij een 1-persoons kapsalon. Wel met allemaal professionele inrichting en producten (o.a. de Keune So Pure lijn, waar ik nu niet meer zonder kan) en ze gaat ook regelmatig op cursus en naar beurzen.

Bedankt voor dit topic trouwens, want ik moet weer een afspraak maken. :)

13. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Kinderen 6, man 8 en ik 12 euro

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    de kapsalon die ik heb heeft daar geen last van, die rekent nog steeds hoge prijzen. Maar eerlijk is eerlijk, ik kom er altijd tevreden vandaan.Heb regelmatig een uitstapje naar goedkopere kappers (oa Brainwash) gemaakt en het viel altijd tegen. Om nog maar te zwijgen over het lange wachten eer je aan de beurt bent, irritant als het druk is en er maar 2 man personeel staat te zwoegen.
    en het valt mij op dat in zulke kapsalons het verloop onder het personeel heel groot is, er staan steeds weer andere te knippen.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn zoontje knippen ze hier voor 10 euro.

Ik ga zelf al niet meer; alleen voor de puntjes knippen bij de ene kapper vroegen ze 35 euro. Voor mijn partner 25 euro bijknippen. Ik heb dus nu voor mijn partner een tondeuse gekocht waarmee ik hem 'knip' en af en toe mijn kereltje erbij als het echt hard nodig is. Ik vind het effect ervan niet zo mooi en het duurt weer een dikke week voordat het weer naar mijn zin zit, maar het is in elk geval wel goedkoper dan elke 2-3 maanden naar de kapper.

Ik ben na 18 jaar ofzo weer twee keer geweest en nu kan ik er vast wel weer 18 jaar tegenaan :D
    Elke kapper waar ik kom zegt toch dat het zonde is en dat ze er niet veel mee kunnen zonder ook gelijk een hoop af te knippen - dus laat me dan maar rapunzel worden. Whatever.

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    €10 voor de kinderen en €14 voor mij en man.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat het ook heel veel scheelt of het een thuiskapper of aan-huiskapper betreft, of een kapsalon, die ook kosten hebben voor huur, GWE, verzekeringen, trainingen voor personeel, reclame, etc. Wat ook scheelt in de kosten zijn de producten, die gebruikt worden. En ook of de kapper veel winst maakt met de verkoop van de producten. Want als dat zo is, kunnen de kosten voor knippen ook lager.

Eigenlijk zou iedereen er ook even bij moeten zetten of het een salon betreft, met of zonder personeel, etc.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Kinderen 12,50 (t/m 12 jaar) ikzelf wassen knippen drogen 22 euro.

19. soeza

soeza Niet meer actief

€8,- voor de kinderen (incl. lolly :D), €10,- voor volwassenen.
    Is bij de Turkse kapper, super tevreden over, nemen echt de tijd voor je en knippen heel netjes.

20. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.055
    2.920
    113
    't Gezellige Brabant
    Voor onze kindjes betaal ik niets, schoonzus is kapster. Wij zelf betalen 13 euro bij een thuiskapster. Ik vind het zowat om het voor ons ook nog aan schoonzus te vragen. En ik moet misschien 2x per jaar (al is het nu veeeeel langer geleden :) ), dus valt echt wel mee.

Deel Deze Pagina