12,50 voor knippen en 1 min lopen haha mijn overbuurman is kapper heeft een kappersstudio in huis erg handig .
hier knippen 10 euro is bij een gewone kapper... volgens mij was verven en knippen iets van 25/30 euro maar dat doe ik nooit.
Jee... wat een lage prijzen! Ik heb dun haar (dus weinig verf) en ook geen lang haar (óók weinig verf dus...) en ik was vorige week 85 euro kwijt
Ik betaal voor knippen 17,50. Voor mijn dochter was ik laatst 12,50 kwijt, vind ik al erg veel geld voor dat kleine beetje haar dat er af kwam.
Ik ben vrijdag nog geweest, heb m'n haar laten verven en highlights, ook puntjes bijknippen en kostte met 135euro...
Ja, ik schrok ook wel een beetje! Ze heeft me een overzichtje meegegeven met alle afzonderlijke kosten en die highlights kosten dus meer dan het volledige verven van m'n haar! Maar het is wel super mooi! 8-[
Ik ben vorige week ook bij de kapper geweest. Was ik 32,00 kwijt. Wilde het eerst laten verven maar dan kwam er nog 54,00 bij en highlighten was nog duurder! Nu komt een collegaatje van de week mijn haren verven. In ruil voor een lunch.
Zo hey wat een prijzen, pfffff Hier komt een oud collegaatje knippen voor 8 euro! Ik geef altijd 10 euro. Verven doe ik altijd zelf.
Ik ga naar n thuiskapster. Knippen kost 8 euro en als ik t laat verven ( 2 kleuren door elkaar) kost ies van 25 euro.
Ik was altijd rond de 100 kwijt, maar dat grietje die mijn haar altijd deed, heeft een eigen salon geopend en nu betaal ik nog maar 50.
Bij de 'beste' kapper hier betaal ik voor de hele mikmak (knippen, verven, drogen..) rond de 60,00 euro. Maar andere kappers hier vragen minder ..zijn alleen niet zo goed..
Toen ik eerst altijd nog naar de kapper ging was ik rond de 100 euro kwijt voor kleuren en knippen. Maar een vriendin van mij werkt bij Hoepelman, dus die doet het voortaan, en dan geef ik haar gewoon 20 euro.
Voor wassen en knippen ben ik 43 euro kwijt. Ik ga altijd naar een kinkykapper en heb altijd dezelfde jongen die mijn haar knipt. Het is veel geld maar ik ben altijd reuze tevreden en ik experimenteer nogal graag met kapsels. Zo had ik het vorig jaar zomer nog superkort, heb ik het asymmetrisch gehad met aan de ene kant tondeuze werk, heb dan weer eens een lok, nu laat ik het weer lang groeien voor een pony. Je kan van alles met mijn haar, is veel en dik. De kapper vind het altijd weer leuk als ik kom want dan kan hij zijn creativiteit de vrije loop laten gaan