Wat betalen jullie bij de kapper?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik heb een thuiskapster en ik betaal voor knippen 7,50 en voor verven (drie kleuren plukjes) 15 euro. Voor 22,50 ben ik dus helemaal klaar!
    Toen ik vroeger naar een kapper ging betaalde ik rond de 55 euro voor knippen en verven. Daar kan ik nu dus 2 keer voor gaan.

2. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Niet zo heel lang tot over me schouders.
    Ik heb gewoon een dure kapper. Ze doen me haar goed.
    Ze bespreken alles met je en geven je tips Super.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    teveel geld.. ik vind 26 euro voor 'ff'knippen (hooguit 10 a 15min, ff in laagjes gesneden) veel geld. de thuiskapster in de wijk vraagt 12,80 maar knipt mijn haar dan knudde :(

4. Niet meer actief

Ik 30 :D

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ehm...waarom ben ik dan altijd tussen de 100 en 130 kwijt? Beetje knippen, verf bijwerken.... Ik laat het niet eens meer in model brengen en fohnen. Daar betaal ik nl. weer 15 euro voor.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    kiki ander kapper zoeken misschien een optie ?

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    10,00 euro. het is een kapster die aan huis komt. en dit is dan enkel alleen knippen.

9. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ga altijd naar teamkapsalon en daar betaal ik ong. 20 euro voor wassen en knippen. drogen doen ze dan ook nog maar niet in model föhnen.

verven doe ik al jaren zelf.
    ten eerste omdat ik een hekel er aan heb om zo lang bij de kapper te zitten en
    ten tweede omdat ik het best prijzig vind.

gelukkig kan ik het heel goed zelf, zit altijd goed verdeeld dus zie niet in waarom ik dat bij de kapper moet laten doen.

nadeel van teamkapsalon is dat je geen afspraak kan maken, alles gaat op volgorde van binnenkomst.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik betaal 16 euro voor wassen en knippen, verven ( ou ja spoelinkje erdoor) doe ik altijd zelf, ik vind dat veel te duur bij de kapper. Wel altijd even opletten dat als je van blond naar bruin wil, je het beter eerst een keer rood kan verven, anders loop je ineens met groen haar rond haha :) Is mij 1 keer overkomen, vreselijk!

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Weet er toevallig iemand een goede thuiskapster in de buurt van Den Haag :rolleyes:

Deel Deze Pagina