wat betalen jullie bij de nuon?

Discussie in 'De lounge' gestart door norwegian-sky, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wij wonen in een monumentaal, slecht geïsoleerd en vrij tochtig huis van drie verdiepingen, en we betalen 175 euro per maand (gas en elektra) en daar krijgen we nog op terug aan het eind van het jaar... Vond het zelf best veel, maar als ik het zo lees valt het nog wel mee voor een oud monument...

2. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    wij betalen 165 euro maar dat is dan alleen voor electriciteit geen gas we zitten in een erg goed geisoleerd huis van 2 verdiepingen en 3 slaapkamers met zijn 2en nu nog wel teminste

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Wij betalen 175,- voor gas en electriciteit bij de nuon. Ik weet niet of dat genoeg is want we hebben nog geen afrekening gehad sinds we hier wonen.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    128 euro, eensgezinswoning (tussenwoning), 3 slaapkamers + zolder. Hmm, valt dus best mee eigenlijk :)

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik betaal voor electra en gas 145 euro voor zo,n zelfde huis als jij benoemd, alleen is ons huis wel slecht geisoleerd, meestal krijgen we heel veel geld terug.

maar we hebben wel een zuinige ketel, geen droger, overal spaarlampen en als ik niet in een ruimte ben dan doe ik het licht uit, verder staat onze pc niet voortdurend de downloaden ( bij sommige mensen staat hij dag en nacht aan) ik doe de wasjes in het daltarief evenals de vaatwasser, voorheen deed ik dit allemaal niet totdat ik hoorde wat onze buurvrouw daarmee bespaarde.... ik lieg niet als ik zeg dat ik jaarlijks bijna 900 euro bespaar hierdoor. het is echt de moeite waard...

en ppffff ik vind het zo,n gelul als je bij nuopn zit en dan nog voor het netwerk of levering bijv aan essent moet betalen.... hoe bedoel je de consument uitpersen...

gr Jose

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wij betalen 175 euro. Gas en elektriciteit. In de zomermaanden 139 euro. Aan Essent nog 14 euro per maand.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Wij zitten bij greenchoice en betalen 120 euro p.m.
    We hebben een tussenwoning, drie slaapkamers en een zolder.

8. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    wij betalen echt veel. bij nuon 205, goed geisoleerd appartement 100 m2.
    wij gebruiken de droger wel veel, douche te lang, maar toch is het een groot verschil met de rest.. we hebben geen gas, dus koken ook electrisch

9. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    We zitten niet bij Nuon voor elektra, maar betalen nog geen 25,- aan Elektran voor stroom. Liander (voorheen continuon) vraagt dan wel weer 56 euro per 2 maanden voor vastrecht, terwijl we 200 per jaar zouden gaan betalen:(. Ik denk een foutje bij het berekenen nadat we de meter hebben vervangen (anders was het 1000 per jaar)
    Gas is zo'n 200 per maand gok ik. Dat gaat in de winter hard, maar in de zomer niet. We hebben een gastank die per vulbeurt betaald moet worden.
    Ik woon trouwens in een soort 2 onder 1 kap uit de jaren 60, slecht geisoleerd. Beneden 4 kamers, boven 4 slaapkamers. Grootte weet ik echt niet, t is een soort van anti-kraak

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wij hebben een parterre woning van 85m2 en zijn met twee volwassene en een dreumes van bijna 2.

De rekening van de NUON is 137 euro

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Wij betalen 220euro aan Nuon voor zowel elektra als gas.
    We wonen in een flat met officieel 2 slaapkamers.
    Ik droog wel alles in de droger en heb een waterbed. Ook zitten we vaak (en lang) in bad.

Het bedrag voor de netbeheerder (Aliander) zit in de kosten die we aan Nuon betalen.

Deel Deze Pagina