de poelier is prut hier.. die gebruikt veel water voor zijn kipfiletjes en na bakken ligt er nog maar klein stukje kip in de pan ik ga naar de slager, wat volgens mij gewoon zon kiloslager is, maar ja.. ff geen geld voor ander vlees en ML wilt toch elke dag een lapje op zijn bord.. ik betaal gemiddeld euro of 5 voor kilo kip.. voor kippenpoten 3 kilo voor 10 euro
Vind kip erg duur hoor bij de slager, is wel zo'nechte keurslager en je proeft het écht.VOor 3 ons (gesneden) kipfilet betaal ik meestal al over de 4 euro.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat het bij ons kost. Ik ga naar de keurslager voor vlees en de kippenpoelier voor kip en daar haal ik gewoon wat ik nodig ben. Maar heb zostraks de radar aflevering ook gezien, en vraag me dus wel af nu.of mijn kippetje wat bij de poelier weg komt beter behandelt is dan de plofkip van de AH of dat het feitelijk gewoon dezelfde kip is?
ik heb het ok gezien.. wat afschuwelijk! natuurlijk weet je wel dat het niet netjes gebeurd maar dit?? ik hoef ook geen kip meer...
hier is een vol bakje ameicain filet bij de slager al bijna 5 euro, het kost goudgeld, maar je proeft het er wel aan af!
ik proef het verschil ook wel maar daar betaal je dan kennelijk ook wel voor! voor zo'n bedrag , had ik gezegd ''laat maar zitten!" Das wel echt veel meer zeg als in de supermarkt! Ik betaal bij de slager denk ik 3 euro meer aan kip als in de supermarkt