Heb al een winterjas, maar nog geen sjaal muts en wanten erbij. Wat zou mooi passen bij deze jas: CakeWalk jas - Jassen -2c118 (heb m trouwens ergens anders gekocht hoor voor de helft goedkoper ) Ik laat me graag adviseren (dacht zelf aan grijs). En hebben jullie ook nog een jas zonder iets erbij, en advies nodig? Plaats een foto, leuk!
Omdat het een rustige jas is, zal ik persoonlijk gaan voor een iets drukkere muts met die kleur paars erin verwerkt... Zoiets: https://www.zoem-kids.nl/babykleding/schattige-babykleding/jasjes/cakewalk-muts-sjaal-wanten-grey-night-24437.html
ze hebben bij de hema nu heel leuke donkergrijs met bloempjes erop die zou er leuk bij staan denk ik.
Minimuisje, ja die set had ik gezien. Erg mooi maar ruim boven het budget hihi. tico, die van de Hema lijkt wel op die van de link van Minimuisje, leuk! Alleen hebben ze er volgensmij geen wanten bij. Maar even kijken in de winkel of het baretje ook past. Dona, ja een vriendin zei ook rose maar dat lijkt me wat te zoet worden. Geel, haha ik ben er maf zat voor. Zal eens kijken of ik er wat in kan vinden... Hhm, multicolor kan denk ik ook wel? Zou dit er ook leuk bij zijn? meisjes baret - HEMA
Ja, wit lijkt me mooi staan maar daar ga ik echt niet aan beginnen haha. (kan ik net zo goed meteen zwart nemen )