De titel zegt het al. ik hoop inspiratie o pte doen voor mijn winterjasje van mijn meisje |(2 jaar in oktober mt 98-104). En ik zie maar niets leuks............
Ik heb (vind ik) 3 supergave jasjes voor mijn meisje van 6 maanden. 1 roze van de Monna lisa, 1 (nep)bontjasje van de Gap en een Burberry jasje. Aangezien sommige dames hier op ZP zich aan mij ergeren als ik reageer in een topic of iets laat zien, bij deze dan ook geen foto's
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/299520_247161998654841_100000831278968_609713_551421274_n.jpg Deze is van Cakewalk
Ik heb 1 jas nog niet binnen, als ik ze beide compleet heb : jasje, dasje, mutsje , zal ik even showen.
wij hebben deze.. Frendz Jas V&D zie dat alles onder mt104 uitverkocht is.. maar hij valt erg klein. onze dochter draagt nu 98/104 en de jas die we kochten is 110.
@anice: afgezien van dat ik vermoed dat je ruim meer geld uit geeft dan gemiddeld... (en dat wel de reden van het commentaar zal zijn) ben ik toch wel nieuwsgierig en het was een SHOW je winterjas topic toch? zie trouwens dat wij een jas gekocht hebben die aardig in de lijn ligt van wat andere mensen gekocht hebben
Ja leuk he terwijl ze niet eens zo damesachtig is, maar goed heb een oude jas van de dochter van mijn vriendin gekregen waarin ze de niet zo damesachtige dingen kan doen
Deze van Benneton Bekijk bijlage 184663 Ze zijn er en verschillende kleuren, maar bijna alles is al uitverkocht.
@pluk: gelukkig is het een stofje wat lekker degeljik is en veel kan hebben.. kan ze lekker ravotten draag het zelf ook altijd graag..
Ik vond t dit jaar weer erg moeilijk (vorig jaar om dezelfde reden nog maar een x met de jas van t jaar ervoor gedaan). De sjaal heb ik van dezelfde stof als de muts. Hierbij ga ik ws nog een stoffen 'manteltje' kopen.
Ik vind jouw foto's juist leuk (heb goede inspiratie op kunnen doen door de prachtige inrichting van je huis). Er zullen altijd mensen zich aan andere ergeren, maar vind het jammer dat je je hierdoor geremt voelt om te reageren..
@ Ams dit ben ik helemaal met je eens!!! @ Anice gewoon showen hoor!! Ik heb een winterjas van Quapi gekocht voor Mila en voor Evi een jasje uit spanje. Hier de jas van Mila: Voor de jas van Evi moet ik nog even een foto maken!