Wat betalen jullie per maand aan gas en stroom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik betaal nu €121 maar hoop eigenlijk wel wat terug te krijgen nu ik beter oppas met wat er aanstaat en mijn tropisch aquarium heb weggegeven aan mijn zwager

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wij betalen 165 euro per maand met z'n tweeen..
    Vloerverwarming staat hier altijd aan..en leven niet echt energiezuinig.. :oops:
    Wij wonen in een hoekwoning van 450 m3.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    foei miep, het is maar goed dat je zulke rode koontjes krijgt ;)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) ja kan beter eerlijk zijn toch.. :)
    ik moet wel zeggen dat ik niet overal licht laat branden of zo hoor.. ;)

5. Niet meer actief

Wat ben ik me toch kapot geschrokken zeg. Wij betalen namelijk 54 euro voor een 3 kamerappartement!
    We hebben begrepen dat de oude bewoners dit ook deden. We wonen hier 2 jaar en nog nooit hebben we bijbetaald.
    Ik ga maandag toch eens bellen hoor! Want ik maak me nu echt zorgen!

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

oeps heb wat verkeerds gedaan zie ik :)

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    WAT een verschil in bedragen!
    wij betalen een kleine 300 euro :confused: :confused:
    Er zit niets anders bij, puur gas en electra. aan water nog 51 euro per maand.
    kabel kost ons 175 per jaar.

we letten op energieverbruik, dus wassen, en vaatwasser s'nachts.
    we hebben geen aparte stroomvreters, we hebben een hoog rendementsketel, dus ik snap het niet. we hebben wel een heel groot huis, 800m3 inhoud.Boven stoken we niet.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Beetje lullig om te zeggen, want dat is dus niet zo. Ik ben toevallig wel milieubewust maar mopper toch ook regelmatig dat de verwarming de hele nacht heeft aangestaan. Ik douche niet elke dag, omdat ik op het milieu wil letten, maar mijn man doucht rustig 2 keer per dag hoor.
    We betalen dit al 2 jaar en hebben nog nooit bij hoeven betalen. Het kan toch echt wel als je een beetje je best doet!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik denk dat na alle reacties wel blijkt dat het kan als je huis het ook toe laat ;) wij lopen hier veel met dikke sokken en een dikke trui rond. ik ben erg energie zuinig (meer dan mijn man leuk vind soms ;)) en we letten echt op ons verbruik. toch stond ons oude huis het blijkbaar niet zo zo zuinig te zijn dat we het met 48 euro in de maand redden. we zijn alleen al 30 euro in de maand aan vast recht kwijt. dus wij doen wel meer dan een beetje ons best, maar halen die 48 euro echt niet hoor ;)

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Verschilt vastrecht per gemeente dan?
    Hier gaat de verwarming gewoon hoger als ik het koud heb. Ik heb alleen geen verwarmingen aan in de slaapkamers en badkamer.

12. Niet meer actief

ik heb een vraag.

mijn stookkosten en water zitten in de huur, dus ik betaal voor gas en stroom 54 per maand. kan dat wel kloppen?

de prijzen die jullie noemen zitten waarschijnlijk nog verwarmingskosten bij?

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb de eerste 3 jaar geen meterstanden doorgegeven toen ik hier woonde. echt superdom want de vorige bewoner was nooit thuis. toen mocht ik effe 1800 euro bij betalen (600 van elk jaar!) die fout maak ik nooit meer. maar ja wist ik veel dat 55 euro veel te weinig was.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nee niet apart, voor mij is 48 euro ook gas en stroom, dat is incl verwarmen. Water betaal ik ook apart en das wel een beetje veel meer (maar per kwartaal)

15. Milla

Milla Niet meer actief

Heb je een huis zonder muren, met een druppende kraan? ;)

16. Niet meer actief

hoe kan het dan zijn dat de rest zoveel betaald en wij zo weinig?
    Ik maak me echt zorgen en kan niet wachten tot het maandag is en ik even kan bellen om te vragen of ik wel een normaal maand bedrag betaal.
    Mijn vorige bewoners betaalde dit ook en je mag toch niet veel te weinig betalen of wel?

17. Milla

Milla Niet meer actief

Maak je geen zorgen, als je dit vorig jaar ook al betaalde en toen niets bij moest betalen zul je dat dit jaar waarschijnlijk ook niet hoeven, tenzij je verbruik echt enorm is gestegen.

18. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige

19. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    goh, echt handig ben ik niet met die quote toepassing :) :)

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn zus had een heel oud huis dat superslecht geisoleerd was. zij betaalde in haar eentje meer dan het gezin van mijn broer waar ze met zijn 3tjes zijn. en ze stookte alleen in de woonkamer!

Deel Deze Pagina