dat dacht ik ook idd ons leek het ons aantrekkelijk klinken in elk geval. Ja hier wasmachine, vaatwasser en droger, tv heel de dag aan (soms met muziek maar toch) pc elke dag aan, een laptop elke dag aan heel de dag door, wij hebben geen douche maar bad, de kinderen gaan dan vaak samen in een laagje niet een megavol bad. Verwarming hebben wij bijna niet nodig die gaat pas halverwege november aan en vaak in februari al uit en komt verder niet aan, wij hebben een erg goed geïsoleerd huis (ook dubbele beglazing laten zetten) Ik zou nog wel wat op kunnen letten maar is gewoon puur luiheid van mij dat ik dat niet doe
wij hebben bij moeten betalen omdat we te laag stonden.. 2100 euro's en dat kwam hard aan! Nu betalen we 200 per maand maar dat is best hoog vind ik. En wj hebben een oud huis met weinig isolatie.Dus ik vind 240 euro wel erg veel!
2100 euro bij betalen??? JEMINEE!!! ik zou spontaan doodvallen Houden jullie dan helemaal tussentijds het niet in de gaten ofzo? Is toch zo makkelijk tegenwoordig, bijbetalen is niet meer echt nodig.. ZOu echt niet vrolijk daarvan worden in elk geval haha
240?! k*lere! Wij betalen (ook n.uon) 130,- (sinds deze maand verhoogd met 10,-! hufters) heel apart want toen wij hier kwamen wonen wilden ze 150 gebasseerd op vorige bewoner (huis stond 2jaar leeg...) kort erna wilden ze het op 108 zetten want wij gebruikten niet zoveel zagen ze. Zelf maar op 120 gezet en nu willen ze het weer verhogen terwijl ze 108 al prima vonden... Snap er af en toe helemaal niks meer van, wij willen binnenkort overstappen maar weet nog niet naar welke
Ben er nog steeds ziek van en we hebben het gelukkig zo kunnen betalen(wel van onze spaarrekening). Dit was van 2 jaar.Ons huis was geschat en heeft voor de schatting een half jaar leeg gestaan.we zijn dat jaar vergeten onze standen door te geven omdat we andere dingen aan ons hoofd hadden. Toen kwamen ze langs dit jaar om op te nemen en kregen we een rekening.PPfff Wel een beetje stom hoor al zeg ik het zelf.
oooh van 2 jaar okay dat maakt het wel een hoog bedrag maar wel begrijpelijker, ik kan me voorstellen dat je nog ziek ervan bent haha, ach ja nu kan je het helemaal bijhouden en dan hopelijk niet zulke verrassingen meer hihi
Wij betalen voor een eensgezinswoning 110 euro voor gas & electrisch. Vorig jaar betaalde ik 135 euto maar kreeg 400 euro terug. Zit bij o.xxio
boilers zijn erg duur! sinds wij geen boiler meer hebben scheelt het ons 40 euro p/maand! dus toch eens kijken voor een hr ketel scheelt echt veel!
pffff net de rekening de nieuwe afrekening gehad. Van 133 naar 171 grrrr vind het echt veel geld p/m 40 euro meer!!!!
200 voor gas en elektra, wonen in een groot oud halfvrijstaand huis met 6 man. hebben het wel voor deel geisoleerd maar blijft hoop geld. ik ga nu kijken voor muurisolatie
Ik betaalde voorheen 250 met 4 personen Nu door flinke tegenvallers even 200(in overleg met Eneco) Ben met 3 personen,maar heb geen grote stroom-lurkers en kook kort... Woon in een tussenwoning en een paar warme pantoffels en onder een fleece-dekentje bankhangen doen ook wonderen,nu 't wat frisser is in de avondenen,m'n warme fleece-vest niet te vergeten Maar wil wel wat terug krijgen eind van de rit,en ga me toch eens in mijn verbruik verdiepen
170 euro we hebben wel een droger maar gebruiken die zelden. Kachel staat meestal rond 19 a 20 vaatwasser om de dag meestal net als wassen. computer niet vaak voor niks aanstaan En we wonen niet in een groot huis. We zetten het voorschot altijd wat hoger als ze zelf schatten na gebruik afgelopen jaar zodat we niet terug hoeven te betalen. vorig jaar kregen we ook wat terug.
Wij betalen 220 voor gas en energie. Wij wonen hier met ons 6-en en zometeen met ons 7-en. voor water betalen we 45 euro per 3 maanden (das ex belasting, dat gaat via Hefpunt). We hebben een Hr+ ketel waar geen boiler inzit dus water wordt alleen op vraag verwarmd (en snel) We wonen in een hoekhuis van 30 jaar oud met alleen beneden dubbel klas (En op zolder in de dakramen is het ook dubbel glas). Manlief is helemaal niet zuinig... hij douchet 's ochtends soms wel een half uur... en laat altijd alles openstaan... hier wordt elke dag gewassen (2/3x) en dat gaat bijna allemaal in de droger. ook staat elke dag de vaatwasser aan.
wij betalen 138 per maand. dit is alleen elektra dus geen gas/verwarming. we wonen in een appartement met 2 slaapkamers.
Vorig jaar betaalden wij 120 euro per maand voor gas & electriciteit,we kregen met de eindafrekening ongeveer 300 euro terug. Voor dit jaar heb ik het maandbedrag omhoog gezet naar 125 euro om zeker safe te zitten. Voor ons is het ook een soort van spaarpotje aangezien we niet zo goed zijn in sparen.. We zitten trouwens bij Dong en wonen in een prima geisoleerde tussenwoning. We hebben een droger en een vaatwasser,deze staan beide gemiddeld 4 keer per week aan. Douchen doen we iedere dag (mijn vriend stukken langer dan ik maar dat is nu eenmaal zijn moment van ontspanning) en de tv staat veel aan. Rond begin December gaan we verhuizen naar een twee-onder-1-kap woning (koop) en in Januari verwachten we ons kindje dus zullen we maandelijks iets meer gaan verbruiken. Een groot voordeel is wel dat we daar een ingebouwde allesbrander hebben en heeeeel veel stookhout dus in de koude maanden kunnen we ook lekker hout stoken!