Ik heb volgende week een bruiloft en heb een leuke jurk gevonden. Het is deze: Steps | Special Dresses - Jaclyn Dress Nou vraag ik mij af of deze bolero er op kan: Steps | Vesten - Round Sleeves Of dat ik dan toch een andere moet gaan zoeken. Wie oh wie kan mij helpen?
Ik vind van wel. Die kleur zit toch ook in het jurkje? Wat een leuk jurkje trouwens! Echt helemaal mijn smaak.
Zeker leuk, alleen wel als je zeker weet dat het dezelfde kleur is als het jurkje. "Net niet" zou zonde zijn. Je kan ook altijd gewoon voor zwart gaan....
Leuk jurkje! En ik vind het bij elkaar passen, de kleur in het jurkje lijkt hetzelfde, maar jammer genoeg zie je dat pas als je het bij elkaar kan houden. Maar vind het een leuke combinatie!
Als het inderdaad precies dezelfde kleur is als het jurkje dan kan het wel. Zou zo zonde wezen als de kleur nét niet overeen komt. Maar wat een geweldig jurkje!!!!
Wat een leuk jurkje! Vind de bolero er ook bij passen, maar zoals de andere hier ook al zeggen het zou wel zonde zijn als de kleur net niet overeen komt, dus dan zou zwart ook een optie zijn.
ik vind het erg leuk bij elkaar lijken, maar ik zou het nooit op internet durven te kopen! Als de kleur niet hetzelfde is is dat zo jammer want kleuren kunnen zo anders overkomen dan in het echt.
Vind het erg leuk, maar wat ik zo zie is de bolero meer taupe dan de paarstinten in je jurkje Zou het wel bestellen gewoon kijken hoe het lijkt. Kijk dan wel bij daglicht lampen in huis kunnen de kleur nogal vertekenen
leuk jurkje. De bolero vind ik wat minder. Kan je wat bleek door lijken..maar weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet
Mooi hoor! Het kan wel, zelfs als de kleur iets afwijkt, omdat de kleur van de bolero alleen onder in de rok zit. Dan zit er genoeg afstand tussen de twee tinten om niet storend te zijn. Prachtig mooi jurkje!!
Ik heb die zelfde bolero pas nog aangehad bij Steps en vond dat ik er heel pips uitzag in die kleur.. Daarbij komt dat ik geen fan ben van bolero's,vind ze een beetje tuttig. Ze hadden bij Steps ook van die korte glanzende jasjes,die vind ik veel mooier en feestelijker bij jouw mooie jurkje! Succes met kiezen!