Zo Jalea, dat is idd een smak geld zeg. Snap niet dat er zo veel verschil in prijzen is. Krijgen jullie psz geen subsidie van de gemeente?
Als hier mijn jongens later naar de peuterzaalgaan kost het 50 euro permaand voor 2 dagdelen, en het voor de tweede betaal ik 25 euro Dus in totaal 75 euro voor mijn tweeling. Het is een vast bedrag.
heb even rondgevragen wat het hier in tilburg kost en het is inkomsten afhankelijk hier. dit scheeld enorm voor 2 ochtende en zit tussen de 2.50 en meen 60 euro eigen bijdrage per maand. denk zelf dat ik ergens in het midden zit kwa inkomen dus zal wel tussen de 30 en 40 euro moeten betalen. van de week ga ik een paar peuterspeelzalen af want het lijkt me gewoon goed voor der ontwikkeling vooral sociaal.
ik betaal voor 2 ochtenden 20 euro per maand. Dit is inkomensafhankelijk. Als ze dadelijk drie is gaat ze nog 2 middagen erbij. Maar doordat de gemeente hier een speciaal plan heeft opgesteld hoe ik niet meer te betalen.
Is zeker goed voor ze, Ze leren er echt ontzettend veel. Die van mij gaat 4 feb voor de eerste keer. Vorige week moesten we even kopie loonstroken afgeven voor dus inkomen te bepalen. En na 5 min wilde hij al niet meer weg haha.
Duss die bedrag hier zo goedkoop! Kaye gaat hier 1 ochtend en 1 middag naar de peuterspeelzaal toe. En dan ben ik gewoon 93 euro per maand kwijt!
Bryan gaat op woensdagmorgen van 08.40 tot 11.40 en op vrijdagmiddag van 13.30 tot 15.30 en daar betalen we 32 euro voor!Per maand!
Hier is het niet inkomensafhankelijk. Je betaalt hier 36 euro per maand voor twee dagdelen (ochtend en een middag) per week.
Fenneke gaat vanaf volgende maand op donderdagochtend,3 uurtjes. Bij ons is het inkomensafhankelijk,ik betaal dan 34 euro per maand voor 1 dagdeel.
Bij ons heeft de psz wel hoog en laag tarief. Wij zitten in het hoge tarief en betalen 42 voor 1 ochtend in de maand 64 voor 2 ochtenden in de maand
jeetje ik moet 71,50 gaan betalen voor 2 dagdelen, vind ik echt een hele hoop geld! het is hier 1 bedrag en ze kijken niet naar het inkomen. kun je geen vergoeding krijgen voor de psz?
Ja ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar! Zie dat je al aardig opweg gaat met je zwangerschap joy! Meisje jongen? Of heb je geen idee