Max 35 euro! Maar ik krijg elk jaar jassen van m'n vriendin haar kids en die zijn zo goed als nieuw en mijn smaak! Ik kom om in allerlei soorten jassen.
Meestal rond de 30/40 euro.. maar ik ga echt voor een lekkere warme jas waar hij zich nog goed in kan bewegen, merkjes boeien me niet zo!
Tussen de 25 en 35 euro Maar het liefste tweede hands ( lukt niet altijd...ben alleen al wel klaar voor onze zoon...wollen jas 3 euro en 20 euro skipak met dikke jas)
Ik met een ook! Het gaat erom of de jas goed zit en mooi is. En dan liever niet boven de 40 euro, dat vind ik meer dan genoeg. Ik ga niet super veel betalen omdat het merk is. Maar dat doe ik met niets.
Ik geef er gemiddeld 25 Euro aan uit, haal ze gewoon aan het einde van het seizoen met 50% korting voor de aankomende winter.
Mijn zoon krijgt gewoon een h&m zara of c&a jas....wij doen niet aan merk vinden wij persoonlijk echt niet nodig om er leuk uit te zien! Ik vind 50 euro genoeg voor een jas.
Zo goedkoop mogelijk! En vooral omdat ik nu een babytje krijg dat hopelijk flink groeit. Ik betaal niet meer dan tien euro op dit moment. Voor mijzelf betaal ik overigens ook niet meer dan 30-40 euro. Ik doe er overigens wel een jaar of 2-3 mee dan.
Dank jullie wel meiden!! Ik vind het gewoon erg lastig. Aan de ene kant vind ik dat er in een webwinkel gewoon jassen te koop horen te zijn, maar als ik in maat 92 wat verkoop moet ik dus ook zorgen dat ik voor de kleinere kids wat heb en de oudere. En het is best moeilijk om dus wat betaaldbaars te vinden. Ik kan dus ook niet alles inkopen omdat ik alleen een webwinkel heb, dus ben ook wel afhankelijk van bepaalde merken. En ik wil betaalbaar blijven voor iedereen, dus.... Moeilijk! Maar dank voor jullie meningen! Ik ga er nog eens goed over nadenken en anders gewoon veel leuke andere kleding inslaan en helaas geen jassen. Zouden jullie dat overigens een groot 'probleem' vinden van een webwinkel? Als ze geen jassen verkopen, maar wel andere kleding in jouw smaak?
Nee hoor, ik koop namelijk op 'noodzaak'. Wanneer ik een jas wil, kijk ik naar een jas - en al moet ik 100000 webwinkels afstruinen, uiteindelijk vind ik mijn jas. En zo heb ik dat met alle kleertjes Ergens 'zomaar' tegenaan lopen doe ik wel in de stad tijdens reallife shoppen; dat geeft mij een meer voldaan gevoel. Dat heb ik soms nodig. Webshoppen is voor de noodzaak, echt shoppen voor de lol! Maar dat ben ik.