Voor mij persoonlijk krijgt de oudste een wat duurdere jas, max 60, mijn oudste dochter en jongste zoon max 40 en mijn jongste dochter is nog zo klein, vind ik een jas van de zeeman, bristol of wibra prima.
Voor zoontje een gekocht van baker bridge voor 130 euro. Voor dochter heb ik nog een nieuwe van vorig jaar, had hem te groot gekocht en er toen een kleinere bijgekocht.
Ik geef maximaal 50,-- uit voor een winterjas. Vorig jaar heb ik voor mijn dochter een leuke en lekkere warme jas bij de V&D gekocht voor 40,--. Ze past deze jas ook deze winter nog. Voor mijn zoontje kwam in per toeval een hele leuke jas bij de Cheap & Awful (C&A ) tegen voor maar 20,--. Was een prima ding. Hij past m nu niet meer, dus ik ga opzoek naar een nieuwe, maar dus wel voor max 50,--.
dit heb ik dus ook sterker nog ik kijk vaak geeneens naar de prijs als ik een goede jas zie, lekker dik en warm en mooi dan koop ik hem gewoon, de oudste 2 mogen hun eigen kleding kopen/uitzoeken dus dat scheelt mij weer zoeken. ik vind jas en schoenen echt heel belangrijk nog belangrijker als gewone kleding
Ligt eraan, moet passen, leuk zijn en makkelijk in gebruik en dragen....dus als we iets vinden wat overal aan voldoet is de prijs niet zo belangrijk. Maar denk dat ik de grens trek bij meer als 100 euro, dan ga ik toch nog even verder zoeken...... (om mischien later terug te komen als ik niets kan vinden!)
Ik heb tot nu toe niet meer dan 50 euro aan een winterjas uitgegeven. Vind dat eigenlijk ook wel meer dan genoeg.
Hier precies hetzelfde, jas en schoenen moeten goed zijn. Dat is wat ook altijd boven aan het lijstje staat en niet op bezuinigd word.
Haha, dat heb ik ook Heb voor mezelf nu Birkenstocks gekocht, maar vond ze gewoon te duur. Heb er een week over gedaan en tig keer op google gezeten, maar uiteindelijk heb ik er wel 2 paar voor de prijs van 1 Kost me wat meer moeite dus, maar heb ze wel
Ik vind het absoluut geen probleem als een webshop geen jassen verkoopt. Dan kijk ik gewoon ergens anders. Ik heb tig webshops in mijn favorieten, dus altijd wel ergens te vinden.
Ik heb voor Beer 2 winterjassen gescoord voor 45 euro bij elkaar! *TROTS!!* Eentje zo goed als nieuw via ZP, deze persoon heeft al meer aan mij verkocht, dus ik was al bekend met haar. En eentje via MP, nieuw! Ik ben helemaal blij met mijn koopjes!
Ik heb vorig jaar voor de jongste een mooie winterjas van Dirkje gekocht uit de serie succes. Echt, ik moest en zou hem hebben en ik hoop dat hij hem nog past. Mijn oma heeft voor de middelste een mooie houtje touwtje jas van Noppies gekocht, echt prachtig is hij. Ik hoop ook dat hij hem nog past. De oudste had twee mooie jassen van c&a, ook goed warm. Voor hem moet ik nog kijken voor een jas, ik weet nog niet wat ik uit ga geven. Normaal niet meer als 50 euro. Vorig jaar had ik die 2 jassen voor 37,50. Ook ik heb dus drie kinderen, wel een voordeel dat het allemaal knullen zijn dus er wordt inderdaad nog wel eens wat doorgeschoven. Is je webwinkel al klaar? ik zie dat je Dirkje verkoopt namelijk, ben wel benieuwd wat je hebt. Gr MB2005.