Wat betalen jullie voor winterjas kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Voor mijn dochtertje hebben wij voor haar geboorte jasje in mt 56 gekocht van rond €50 als ik me goed herinner. Toen ze naar huis mocht had ze net maat 44, zag er echt zielig uit maar ik kon nergens een winterjas vinden in zo'n kleine maat,had er wel alle geld voor over.

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Vorige winter een donker blauwe jas van S&D Le Chic gekocht dacht 80,-
    in Januari er alweer uitgegroeid en in de uitverkoop dezelfde gekocht maar dan in het roze voor de helft dus 40,-
    Toen nog een jas van 40,- van Jottum gekocht in de uitverkoop.
    en oja ze had ook nog een jas van Prenatal.
    en nog eentje gekregen van een buurvrouw hing nieuw in de kast van de Bijenkorf en was te klein voor haar dochter.
    Vorig jaar wel 5 winterjassen gehad.

Dit jaar niet weer hoor!
    Die van de bijenkorf kan ze nog aan, de rest is te klein.
    Heb een mooie van Z8 gezien en Beebielove.

Vindt een winterjas wel erg belangrijk vooral als het zo koud is dus vindt max 100,- een mooie prijs.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Voor beide kinderen geef ik €100 per jas uit. Dit zijn dan meestal jassen van Vingino.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het liefst 40 euro. Maar tot 80 wil ik gaan.
    Vind sommige merken echt teveel geld voor hun waar.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    <30

Vorig jaar voor €7,- echt een leuke en goede jas gekocht bij de wibra. Liep er toevallig tegenaan en voor dat geld wilde ik wel een gokje wagen ;) Dochter vond hem super, was lekker warm, paste perfect en kan zo deze winter weer aan (of als ze te hard gegroeid is in de kast voor de middelste :p).

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Welke merken vinden jullie het geld wel waard? En welke absoluut niet?

Ik heb eigenlijk niet echt een budget, maar kijk eigenlijk vooral naar de kwaliteit en hoe ze eruit zien. Vingino is hier niet goed bevallen, Airforce wel (jassen voor onze zoon). Voor onze dochter weet ik het echt nog niet.

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik koop er vaak 2 :) 1 goedkope, 1 wat duurdere (maar niet bizar, +- 50 euro). In de goedkope kan ze dan lekker buiten ravotten, smeren, vallen etc.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik had vorig jaar eentje van 50 gekocht. Volgens mij past hij deze nog.

9. Samama

Samama Niet meer actief

Ik koop altijd een "goedkope" voor school (vorig jaar van name it) en voor thuis heeft ze een Tommy hilfiger.

Een warme jas is belangrijk, prijs interesseert me dan ook niet.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb er voor deze winter een van Bengh gekocht voor mijn oudste meid, 169 euro.
    Voor de aankomende baby een van Beebielove, kostte 69 euro.

Vorig jaar twee jassen van Sd le chic gekocht, een van 90 euro en een van 120, en die passen haar nu nog, dus koop er voor m'n oudste geen jas meer bij.
    Misschien voor de baby nog een in de sale, of een lekker skipakje. Kijk ik nog eventjes aan. Heb wel al een lief jasje gezien van Jottum....

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wibra heeft soms best leuke dingen. Ik koop zelf vaak merkdingen maar we liepen er eens langs toen mijn dochter een zomerjas zag hangen. Rood met witte stippen helemaal leuk dus die hebben we meegenomen. Kwaliteit is wel een groot verschil moet ik zeggen.
    Voor winterjassen is het voor ons geen optie. Staan minimaal twee avonden per week aan de zijlijn bij de voetbal van de oudste en elke zaterdagochtend. Hierdoor moet een winterjas hier water en winddicht zijn.

12. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd naar je webshop :) zou graag ook de link via pb ontvangen :D

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nu ze nog zo in de (snelle) groei zijn zo weinig mogelijk haha! Voor de oudste koop ik wel iets duurder/beter want ik berg het na gebruik op voor de jongste over een tijdje! 1x kopen, 2x plezier ;) Dat is het voordeel van 2 jochies :)

14. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik heb er in maart vast twee gekocht: totaal €12,-- inclusief verzendkosten: megauitverkoop v&d :)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik heb er net twee gekocht bij C&A

Ik ben gek op de 3 in 1 jassen. Fijn voor in de herfst zonder vestje er in. Als het dan nog kouder wordt het vest erin ritsen.

Per stuk 35 euro.

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik geef max 50 euro uit. Vorig jaar 3 jassen gekocht waarvan een van Lief! en ben onder de 100 euro gebleven totaal!
    Ik koop zelden tot nooit merkkleding want ik vind het zonde als ze er zo snel weer uit is!

17. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    ik geef maximaal 50 euro per jas uit

18. knap

knap Niet meer actief

Tussen de 20 en 30 euro.

En je kan zelfs leuke jasjes kopen zeker als ze klein zijn beide zeeman voor 10/15 euro prima jasjes. En voor dat geld koop ik vaak nog een winterjas. Een in de was een aan de kapstok.

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier tussen de 50 en 100 euro. Ligt eigenlijk eraan wat voor merk. Is het een geweldige jas van bijv. Tommy Hilfiger en kost dan 120 euro dan koop ik dat gewoon.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    En dat verbaasde mij nu zo. Had wel vaker wat kleding gekocht bij de Wibra die prima was, maar de winterjassen vond ik altijd maar zozo. Toen dus deze gekocht en met die kou van afgelopen winter heeft ze het geen seconde koud gehad (terwijl ze toch dagelijks 4x heen en weer loopt van en naar school en twee wekelijks naar haar sport). Altijd heerlijk warm gehad en nooit geklaagd over kou of nattigheid terwijl ze best een miep is wat dat betreft haha.

Maar kan mij goed voorstellen dat je voor zekerheid gaat als je de hele winter zo'n tijd buiten moet doorbrengen achter elkaar ;)

Hier nu overigens een winterjas voor de middelste van €9,- door uitverkoop zara en de oudste moeten we dus even kijken of ze haar jas nog past. Anders gaan we op koopjesjacht ;) Jongste heeft een jasje dat de oudste ooit als kraamkado kreeg dus daar hoef ik mij geen zorgen om te maken :p

Deel Deze Pagina