wat betekend als je baarmoedermond hoog zit

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jojo29, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi allemaal

kan iemand mij vertellen of dat ook een zwangerschap verschijnsel is

als je baarmoedermond hoog zit en hard is.

hij zit bij mij altijd laag nu zit ie hoog.

plus ik heb meer zwangerschaps verschijnselen.

ik moet de 19 mijn ongi krijgen.

heeft iemand dit ook.

groeten jolanda

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Het kan betekenen dat je zwanger bent maar het is niet betrouwbaar! Het kan ook zijn dat ie de komende dagen zakt en je alsnog ongi wordt. Niet veel over te zeggen dus (helaas).

3. McNugget

McNugget Niet meer actief

Oke grappig... ik zat had ook zoiets gelezen maar ik dacht dat ie juist laag moest zitten. Ik zat al te voelen maar ik dacht nou ik kan niet me hele hand laten verdwijnen ik voelde geen einde eigenlijk dan zal die wel vlink hoog zitten.

Zaterdag ga ik testen :)

Groetjessss

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Maar je baarmoedermond voelt wel anders aan als je zwanger bent toch?

Voelt je vagina ook anders aan van binnen?

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi het enige wat ik weet is dat ie vochtiger is.
    en mijn baarmoeder mond zit vanaf vandaag weer wat lager wel is ie nog wat hard zeg maar.
    verder weet ik het ook niet echt. allemaal zo vreemd.

groeten jolanda

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Is dit niet altijd zo als je het einde van je cyclus naderd? Ik vind het geen betrouwbaar methode, maar je weet maar nooit.

gr yach

7. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

allemaal succes met testen!

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Bedankt. :)

9. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi

ja dat vraag ik me ook eigelijk wel af.

verschilde meningen zijn hier over.

er staat dan ergensvdat je zwanger kan zijn en ergens anders staat dat je dat niet kan voelen. :(

groeten jolanda

10. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Volgens mij ligt je baarmoedermond ook laag tot aan het begin van je menstruatie. (kan ik ook fout hebben, weet het niet zeker meer).
    Precies je leest allerlei verschillende dingen dat je het op den duur ook allemaal niet meer weet en gaat twijfelen. Het is nu gewoon afwachten, hoop dat het bij jou in iig een posi teken is :)

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dit stukje vond ik bij Wikipedia.

Vlak na de menstruatie is de baarmoederhals gesloten en ligt hij ondiep in de vagina. Wanneer de tijd van de ovulatie nadert, kruipt de baarmoederhals weg naar binnen, wordt zachter van structuur en opent zich een beetje. Na de ovulatie komt de baarmoederhals weer terug in de lage, gesloten positie.

12. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Nou ik ben nu al 5 a 6 dagen niet meer ongi maar ik ging ook n keer voelen hoe het nu in elkaar zit. . Mijn baarmoedermond ligt nu dus al lekker hoog en als het goed is dan heb ik rond de 23ste mn eisprong. Dus als het laatste stukje klopt dan trekt hij wel snel omhoog naar mijn idee.

13. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en is hard en puntig, maar ik heb mijn ovulatie wel al een week geleden gehad...?

14. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Vreemd... Vanmorgen even gevoeld en ik kan mijn baarmoedermond bijna niet aanraken zo hoog zit ie... En dat terwijl ik over 3 dagen mijn NOD heb :(

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    volgens mij als ik het zo lees is er niks van te zeggen .

Ik heb zelf het idee dat ik zwanger ben mijn baarmoedermond ligt een beetje gekantelt naar achtern maar kan hem wel aanraken. Zou ik wel of net zwanger zijn ?

de binnenkant van de vagina is zacht en dat is normaal niet zo.

16. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Ik had zo vlak voor ik ongesteld moest worden er altijd "last van" dat mn baarmoeder zo laag zat en deze keer zat ie dus helemaal omhoog en moest ik echt mn best doen erbij te kunnen en zie banner :p
    Dus wie weet.... mijn mening is dus dat je baarmoeder wel degelijk omhoog trekt als je zwanger bent, maar wie weet is dat bij iedereen anders...

17. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ja ik ben benieuwd! Maar ja nog 3 dagen tot NOD dus er kan nog vanalles gebeuren :D

18. Niet meer actief

Volgens mij Is je baarmoedermond een beetje geopent en laag als je je ei hebt zodat het zaad gemakkelijk naar binnen kan en d=gaat ie daarna dicht en hoog zitten en vlak voor je menstruatie zakt ie weer naar beneden en gaat ie weer open staan. zodat dat eruit kan. Als ie dan hoog staat en pot dicht is heb je een grote kans dat je zwanger bent!

XxX juuls

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja maar hij kan een paar uur voor je ongi ook pas zakken
    dus afwachten

20. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ach ja we zullen het morgen wel zien... Heb wel steeds buikpijn dus de duivels zullen er wel aankomen...

Deel Deze Pagina