Afgelopen woensdag had mijn ongesteldheid moeten beginnen...niks gebeurt en dus maar een testje er tegen aan gegooid. Helaas negatief. Dus wachten op de periode en de klachten die daar bij horen... Donderdag heeel lichte bloeding, vrijdag en zaterdag idem. Vandaag al niks meer. Ik snap er echt niks van. Voel me niet ongesteld, en mijn periodes zijn ook altijd heftiger, en pijnlijker. (heb vaak pijnstillers nodig omdat anders mijn rug echt te pijnlijk is) En dat heb ik nu niet... Zou het toch wel zo kunnen zijn dat ik zwanger ben en we gewoon te vroeg hebben getest? of is dit hele lichte toch een vorm van ongesteldheid? Ik weet het niet meer...
ja dat zijn van die dingen die je erg verward maken. ik zou het gewoon nog afwachten (helaas) en als je verder geen bloedverlies meer krijgt en je toch denkt dat je zwanger kan zijn volgende week een keer opnieuw testen. sommigen krijgen pas laat een positieve test. en als je weinig HCG in je lichaam hebt kan je lichaam in de war zijn en toch wat bloedverlies geven. maar....het is koffiedik kijken natuurlijk. je kunt helaas niets doen dan afwachten en op je gevoel afgaan. succes. mejon
nu eigenlijk geen vloeiing meer. Wel last van mijn rug en krampen (Gevoel alsof ik ongesteld ben) en last van mijn borsten...durf niet te testen, maar zou het dan toch?