hoi ikdus en twee verloskundige hebben het bevestigd dat ik vermoedelijk zwanger ben maar heel pril ben alleen vergeten te vragen hoe lang maar ik heb echt het gevoel dat ik echt zwanger ben omdat ik deze syntomen nooit heb en anders hadden ze nooit wat kunnen zien er was duidelijk een vruchtzakje te zien met iets erin zelf ik zag dat. alleen is het pril anders was het denk ik wel al wat groter geweest. met 5 weken zwangerschap of heb ik het nu mis hihi ze deden ook een beetje vaag dus ik moet ook afwachten maar wat ik wel weet dat dit presies het zelfde is als bij mijn eerste. gr. jojo
Zoals je zelf al zegt je zit dan pas 3 weken na je ei en misschien nog korter ! En dan is er inderdaad nog weinig te zien. Volgens mij is er meestal pas wat met 6( dus 4 weken na ei ) weken te zien. Ik weet dit natuurljk niet zeker, maar volgens mij heb ik wel eens zoiets gelezen.
hoi ikdus tja ingewikkeld allemaal hoor ik ga er gewoon vanuit dat ik zwanger ben. want ik heb ook echt die syntomen plus dat ze wat zagen. geef mij al meer dan genoeg een bevestiging ook al weet ik dat er nog allles mis kan gaan maar daar ga ik niet vanuit. ook omdat ik het heel sterk al voel misselijk moe en ongi gevoel mijn baarmoeder is dus wel bezig om de juiste positie in te nemen. maar ik wacht gewoon af . wat het wordt gr. jojo
je moet een banner aanmaken en de eerste dag van je laaste ongi aanhouden ,Dan duur van je cyclus gemiddeld en dan kom je ong overeen de eerste 2 weken krijg je kado dus je banner klopt niet meid
hoi danjo he ja maar mijn laatste ongi was dus 17 feb alleen was dat mou mijn inesteling. als ik dat van januari doet klopt het niet want dan ben ik langer en volgens de verloskundige ben ik niet zwanger van januari maar echt van feb. ik snap er ook niks meer van. ik weet dat ik zwanger ben maar eigenlijk ben ik het nog niet heb al heel vroeg syntomen er zit wel een vruchtzakje maar zolang ik nog geen ongi overgeslagen heb ben ik in prensiepe nog niet echt zwanger. er zit wel wat maar het is nog geen embrio een blastomeer noemen ze volgens mij dat. nou ik weet het ook niet meer ik wacht af tot 16 maart dan moet ik ongi worden wel grappig want dan is mijn zoontje jarig zal wel een leuk kado'tje wezen. en als ik het als nog wordt tja dan is het vette pech. groetjes.jojo
Nou 17 feb innesteling Dan zou ik uit gaan 12 feb ei 2 weken ervoor eind jan (29) laaste ongi dag rekenen want een innesteling is een paar dagen na ei en je ei komt gemiddeld op dag 14 dan kom ik dus op 5 weken en 1 dag want je krijgt dus de 2 weken voor ei kado
ja oke maar ze zien alwel wat us weet niet precies wanneer ze echo heft gehad maar met 4 weken zie je vaak nog niks
hoi danjo ja kan eigenlijk wel kloppen van die datum 29 jan begon mij vrucht bare periode ik weet het ook niet meer. ook omdat de verloskundigen zijden heel pril dan konden ze toch wel zeggen hoe lang ik was. in prensiepe heb ik nog geen ongi overgelagen en je hoort vaak dat sommige vrouwen niet eens weten dat ze zwanger zijn en toch ongi worden en blijkt dat het toch op een hele vroege mk is geleid en ik test nog niet positief die test zou bij mij de 16de positief moeten zijn. vreemd allemaal ik weet het niet meer ik wacht af. gr. jojo
Nee, ik snap het ook niet helemaal. Lijkt mij dat ze eerst bloed nemen en dan pas echo gaan doen ofzo. En als ze 17 feb wel gewoon ongi was is het nu gewoon veel te vroeg om wat te kunnen zien. Dan kunnen ze alleen de eitjes zien zitten ofzo. Maar goed het ziekenhuis zal het wel beter weten, dus ze kan niets doen dan afwachten en de banner aanpassen, na 5 weken en 1 dag.
als je nog geen eens zekerheid heb zou ik niet eens een banner aanmaken sorry Snap het ook allemal niet meer als een vk of gyn een vruchtzakje kan zien zou je ook posi moeten testen of iig een bloedtest moeten laten doen
want na een eisprong is het zo klein dat ze dat echt niet zien nl zelf met 4 weken kunnen ze alleen naar het slijmvlies kijken en is er wat ik weet nog weinig tot niks te zien
hoi nou ook niet helemaal waar natuurlijk sommige vrouwen testen pas veel later positief. tje ik ben door de huisarst door gestuurd naar vk en daarom zeg ik een hele prille zwangerschap maar ze zagen wat zitten alleen deze echo machine was niet zo super duidelijk. nou moet ik terug komen ergens anders waar hun ook wel eens zitten waar ze beter echo machines hebben. maar goed het is nog onduidelijk maar de syntomen en wat hun gezien hebben liegen er niet om. maar ik wacht gewoon braaf af is wel moeilijk. en tja ik haal me banner wel weg die is niet zo belangrijk .gr. jojo
Meid luister moet jezelf weten Maar snap niet meer zoveel ervan hahaha maar ik zou zolang ik geen duidelijkheid heb geen banner aanmaken en over het laat posi testen oke Maar als jou vk er ook vaag over is vind ik het raar dat ze geen bloed lat prikken
Maar een vk kan vast stellen zwanger of niet want je zegt ze zien wat Tis niet mischien wel mischien niet alleen zou er nog geen vrucht te zien zijn wat normaal is ik snap er helemaal niks meer van haha