eerst positie getest,5 dagen later negatief... 3e miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mirannn, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Helaas heb ik in korte tijd 2 vroege miskramen gehad, een keer op dag 61 in mijn cyclus en een keer op dag 40. Beide keren gaf een bloeding aan dat het niet goed zat.
    Inmiddels ben (of was?) ik voor de 3e keer zwanger, 'toevallig' is het vandaag (vrij 6/03) weer dag 40 in mijn cyclus. Omdat ik afgelopen zondag voor het eerst met een heeeeeel dun streeptje positief had getest (binnen minuut zichtbaar) wilde ik het later in de week opnieuw de test doen. Vanochtend dus gedaan.... negatief! Inmiddels een paar uur later zie ik wel dat er een heeeeeel licht streepje is gekomen, maar dus later dan de gebruikelijke 5-10 minuten. En nu baal ik weer flink, ik had tot en met gisteren zo sterk het gevoel dat het deze keer goed zat.
    Maar het hormoon in mijn lichaam is dus niet aanwezig en/of niet gegroeid sinds zondag? Gaat er weer een miskraam aankomen? Gelukkig bloed ik nog niet en daarnaast voel ik me nog zo zwanger als wat (moe, zere onderrug en pukkeltjes op mijn rug) en sinds vandaag had ik ook voor het eerst misselijkheidsklachten. Heb de huisarts gebeld, ik mag na het weekend urine inleveren en we gaan daarna traject uitzetten (onderzoek bij gynaecoloog). De huisarts gaf wel aan dat het niet vaak voor kwam, maar dat hij het mee heeft gemaakt dat er vrouwen zijn zonder positieve test die toch een gezonde baby hebben gebaard. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Dus toch zwanger zonder positieve test? liefs, Mirannn

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zelf heb dat niet gehad maar een goede vriendin van mijn zusje heeft dat bij alle drie haar kinderen gehad.
    Volgens de arts kon ze niet zwanger zijn want de testen bleven uit. Na bijna 2 maanden heeft hij toch een bloedtest laten doen en daaruit bleek dat ze wel zwanger was. Dat was bij de eerste. Daarna is hij gelijk met onderzoeken begonnen als ze kwam met de mededeling te denken dat ze zwanger was.

Het komt wel voor hoor

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kop op meis! Hou moed! heel veel succes laat je even horen als je wat weet?

4. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Goede morgen,
    Ik hou jullie op de hoogte. Geeft me hoop te lezen dat er iemand in je omgeving is die dit ook heeft meegemaakt. Heb met mezelf afgesproken dat ik maandagochtend mag testen (voordat ik naar de dokter ga). Gisterochtend heb ik even behoorlijk lopen huilen, van de schrik/angst/onzekerheid en ook nu nog ren ik ik regelmatig naar de toilet om te checken... maar ik merk wel aan mezelf dat ik nog steeds goede hoop heb. Ik ben vanochtend best opgeruimd, vrolijk en loop (lekker vals) te 'zingen'. Net realiseerde ik me dat ik zo vrolijk was... en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk wel in zoiets geloof als 'vrouwelijke/moeder intuitie' en denk dat ik me niet zo had gevoeld als het niet goed zou zitten. Maar goed, misschien klink ik nu wel heeeeeel vaag :( Misschien komt het ook wel gewoon door het zonnetje wat zo stralend schijnt. :)
    Nou ja, er zit niet anders op dan afwachten en kan alleen uitgaan van wat ik nu weet. Liefs, Miranda

5. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Helaas, gistermiddag met een bloedtest aangetoond dat ik niet meer zwanger ben en sinds gisteren avond aan het bloeden. :(

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O meis, wat vind ik dit nu vervelend om te lezen.

Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen en als je even wilt praten schroom dan niet om het hier te doen.

Knuff

7. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo Mirann,

Ik heb helaas deze maand hetzelfde gehad. Ook woensdag licht positief getest (dag 33 van cyclus) en zo ndag nogmaals getest en was negatief. Kort daarna begon het bloeden.

Vandaag naar gyn geweest omdat ik al 2 keer mk heb gehad en alles zag er rustig uit. Blijkt dat het erg vaak voorkomt dat vrouwen licht positief testen en 3 dagen later alsnog ongi worden. Het zou te maken hebben met wel bevruchting/geen innesteling.

Mijn ongi is ook veel heftiger deze keer en verlies erg veel bloed. Heb wel gevraagd of dit ook echt gezien werd als een mk omdat dit voor mij de 3e keer zou zijn en ik dan wel recht heb op bepaalde bloedonderzoeken (stollingsonderzoek).

Kreeg ik niet echt antwoord op en heb nu volgende week woensdag afspraak met mijn eigen gyn om te bespreken hoe en wat...

8. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hey Patty4life,
    Jasses, wat rot.... weet (helaas) precies hoe je je voelt. Ik bloed eigenlijk net zo als een gewone ongesteldheid, voelt fysiek niet anders (psychisch wel). Hiervoor liep ik bij de verloskundige, maar op 1 april heb ik een afspraak staan bij de gynaecoloog voor onderzoek. De huisarts heeft mij doorverwezen, hier ben ik erg blij mee.
    Van de week heb ik me in een opwelling opgegeven voor 'n acupunctuur behandeling, zag op internet dat er bij mij in de buurt iemand is die dat kan gerelateerd aan gynaecologie. Vanochtend geweest. Was wel bijzonder. Zij zei mij (en dit klinkt wat abracadabra... :) ) dat de yang van mijn nieren niet goed in evenwicht was en dat hierdoor mogelijk mijn vruchtje iedere keer niet goed nestelt. Verder zei ze wel wat treffende dingen over mijn gezondheid. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het was in ieder geval zeeeeer interessant en ben benieuwd naar het vervolg. Zij gaf aan dat ze al veel goede resultaten heeft geboekt met vrouwen die moeilijk zwanger konden worden.
    Sterkte en hoop dat we in 2009 ook nog met beter nieuws gaan komen :D

9. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Mirann- ik heb ook accupunctuur gehad voor de zwangerschap van mijn dochter. Hier waren we nl ook al 2,5 jr bezig incl 6 x IUI. De accupunctuur gaf me wel rust maar heeft niet geholpen met zwanger worden...

10. Fennie

Fennie Lid

18 feb 2009
    30
    0
    0
    Ik had gister nog licht positief. Vanochtend werd ik wakker met bloedverlies en erge buikpijn. Dus waarschijnlijk is het bij mij mis gegaan.

11. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hey wat vervelend om te horen. :( Zitten we in het zelfde schuitje. Hoe ver was je? In ieder geval heel veel sterkte

12. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hey patty4life, jammer te horen dat acupunctuur je niet heeft geholpen zwanger te worden... al is meer ontspannen natuurlijk ook erg belangrijk. Het is natuurlijk ook geen wondermiddel (al zou ik dit stiekem natuurlijk wel errug graag willen). Hoe lang heb je acupunctuur gehad en hoe vaak? Ik merk zelf dat ik wat meer energie heb. Ze had me 'geprikt' ivm het zwanger worden (op mijn nieren) en om meer energie te creeeren. Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil en die toestand van 'zwanger-miskraam-zwanger-miskraam-zwanger-miskraam', zó ontzettend moe continu. Ik heb het idee dat ik wat fitter ben en dat ik voor het eerst weer denk aan sporten (en dat zegt wat, want ik hing het laatste half jaar alleen nog maar op de bank...). Moet het nog wel in de praktijk gaan brengen natuurlijk ;) . Ik weet oook niet of dit toeval is, maar misschien is het de invloed van acupunctuurl... we zullen zien.
    Meiden ik ga heel hard duimen voor ons allemaal voor een mooi cyclus, waarin we zwanger worden en blijven. Groetjes.

Deel Deze Pagina