Vier weken na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Miennie, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miennie

Miennie Nieuw lid

28 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vier weken geleden een miskraam gehad, ik was toen 11 weken zwanger. Ons kindje was al met 7 weken gestopt met groeien. De eerste dagen flink wat stolsels verloren en de tweede dag ook de vruchtzak. Na vijf dagen echo gehad en baarmoeder had geen restweefsel, er werd wel gezegd dat ik nog best wat bloed zou verliezen want er zat nog wel het één en ander. Bloed verlies viel de week erna erg mee (minder dan menstruatie), de week daarna ook niet veel bloedverlies, maar wel elke dag even een bloedingje (dat het echt even ging lopen) met een oud (bijna bruin) stolsel. Daarna weer een week alleen beetje bordeau rood bloed wat de laatste dagen steeds wat meer slijmerig wordt. Gisteren opeens weer helder rood bloed en een paar flinke heldere stolsel. Daarna kwam er heel veel soort stukje vliesrestje mee naar buiten. Vandaag weinig bloed verlies, weer beetje donker rood met slijm. Af en toe ook alleen doorzichtig slijm, kan dit wijzen op alweer een eisprong? En wat moet ik verder van dit verloop van een miskraam denken, duurt toch wel erg lang?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het zou een menstruatie kunnen zijn geweest als het 4 weken na de miskraam is. Soms lastig te zeggen./ Als je twijfelt over wat het is kan je het best je huisarts of vk even bellen. Dit is nogal alastig via internet.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina