Goedenavond dames, Is het normaal als je menopur/pregnyl spuit je veel vocht kan vast houden?. Ik ben nu 4a5kg zwaarder. Alles voelt strak ring krijg ik bijna niet af. Terwijl die normaal iets te los zit. Zit niet lekker in mijn vel zo. Kleding zit strak!. Ik sport let op t eten maar niks helpt. Kan dit komen door de hormonen? Want eigenlijk eet ik niet anders dan normaal maar kom wel aan. Heb het gevoel dat ik op knappen sta. Wil soms alles opgeven omdat ik mij hier niet lekker bij voel.. Weet dat ik moet volhouden maar soms pfff. Liefs Sascha
Ik had de laatste poging wel dat ik vocht vasthield in mijn gezicht, en andere pogingen van jaren geleden kwam ik ook aan, ook in mijn gezicht (dat zag ik pas later op foto's) ...doe je iui of ivf??
Oke dus ook vocht vast houden. Ik doe iui, Heb vandaag iui weer gehad. En meteen gevraagd over gewicht toename. Kwam indd van hormonen omdat je hele hormoon huishouding uit balans kan raken. Ze zei leg je erbij neer. Er druk over maken heeft nu geen zin. Ik heb t dus echt overal!! Alles voelt opgezet. Soms tot pijnlijk aan toe. Omdat t zo strak voelt
Het warme weer maakt het nog erger....gaat weer over. Heel veel succes met iui! Op naar een posi test!
Pfff klopt dat werkt ook mee om vocht vast te houden. Dankjewel!! Hopelijk is 3x scheepsrechts en mogen wij over 2 weken positief testen!!!
Ooh ja absoluut! Ik ben er geleidelijk aan van bijgekomen en heb dagelijks vochtpootjes. En dan ben ik al 2.5 jaar met af en toe rust aan de menopur!