Menopur en vocht vast houden

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sascha81, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Goedenavond dames,

Is het normaal als je menopur/pregnyl spuit je veel vocht kan vast houden?. Ik ben nu 4a5kg zwaarder. Alles voelt strak ring krijg ik bijna niet af. Terwijl die normaal iets te los zit. Zit niet lekker in mijn vel zo. Kleding zit strak!. Ik sport let op t eten maar niks helpt.
    Kan dit komen door de hormonen? Want eigenlijk eet ik niet anders dan normaal maar kom wel aan. Heb het gevoel dat ik op knappen sta.
    Wil soms alles opgeven omdat ik mij hier niet lekker bij voel.. Weet dat ik moet volhouden maar soms pfff.

Liefs Sascha

2. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ik had de laatste poging wel dat ik vocht vasthield in mijn gezicht, en andere pogingen van jaren geleden kwam ik ook aan, ook in mijn gezicht (dat zag ik pas later op foto's) ...doe je iui of ivf??

3. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Oke dus ook vocht vast houden.
    Ik doe iui, Heb vandaag iui weer gehad. En meteen gevraagd over gewicht toename. Kwam indd van hormonen omdat je hele hormoon huishouding uit balans kan raken. Ze zei leg je erbij neer. Er druk over maken heeft nu geen zin.
    Ik heb t dus echt overal!! Alles voelt opgezet. Soms tot pijnlijk aan toe. Omdat t zo strak voelt

4. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Het warme weer maakt het nog erger....gaat weer over. Heel veel succes met iui! Op naar een posi test!

5. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Pfff klopt dat werkt ook mee om vocht vast te houden.
    Dankjewel!! Hopelijk is 3x scheepsrechts en mogen wij over 2 weken positief testen!!!

BakingSoda vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    had ik niet per se, maar wel dat ik gewoon wat meer aankwam door de hormonen (ong. 1,5 a 2 kg)..

Sascha81 vindt dit leuk.
  7. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ooh ja absoluut! Ik ben er geleidelijk aan van bijgekomen en heb dagelijks vochtpootjes. En dan ben ik al 2.5 jaar met af en toe rust aan de menopur!

Sascha81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina