hallo, Heel verwarrend maar ik doe mijn best voor je... Ik heb een kleine kans op een spontane zwangerschap i.v.m zaad kwaliteit van vriend. Vorige week vrijdag(26sept) heb ik een eisprong gehad en we hadden rondom mij eisprong ook gevreeën. (meestal komt mijn eisprong pas 2 weken later) dit had ik dus niet gedaan als ik van mijn ei afwist, omdat ik primolut slik. *10 dagen na de eerste dag van een bloeding krijg ik een hsg. *Op de derde dag van de bloeding moet ik 5 dgn clomid slikken. Nu valt de laatste clomid dag samen met de hsg. -Stel dat ik zwanger zou zijn, kunnen de primolut, clomid en hsg dan kwaad? -Waarom eitjes met clomid opwekken voor het duidelijk is of alles openstaat? Ik hoop dat u antwoord weet want de gyn zegt alleen dat ik door moet blijven gaan met innemen van alle medicijnen. Terwijl er in de bijsluiters staat dat je niet zwanger mag zijn bij inname. Ik maak me een beetje zorgen hierover omdat het voor mij niet duidelijk is. Ik hoop dat ik zo duidelijk mogelijk ben geweest. Alvast bedankt! groetjes ilona.
hoi Ilona, ik weet eigenlijk niet hoe erg het is als je zwanger zou zijn en die medicijnen slikt. Wij schrijven als verloskundigen geen medicijnen voor. Je mag altijd medicijnen gebruiken in overleg met de arts. Als jouw arts zegt dat je door moet gaan, zou ik dat maar doen, dan zal het blijkbaar niet veel kwaad kunnen. Mirjam