maandag ingeleid worden en niet lekker voelen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sabrin, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Maandag word ik ingeleid en voel me de hele week al beroerd. Baal er zo van. Mijn keel is helemaal rood, pijnlijk en opgezwollen. Ik ben mijn stem kwijt en verkouden. Ik ben bij de huisarts geweest die adviseert me alleen paracetamol en tibitane als ik het goed spel (zuigtabletjes) die niks uithalen bij mij. Ik heb nu al een week slapeloze nachten door vreselijke keelpijn. Niet echt een goede voorbereiding op maandag. Ik ben nu al moe.
    Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem en hoe gaan jullie ermee om of gingen jullie ermee om. Baal er behoorlijk van en hoop alsnog dat ik de komende dagen opknap en een keer goed kan slapen.

2. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi hoi

Spannend dat je maandag wordt ingeleid! Ik had hetzelfde probleem toen ik bij mijn zoontje werd ingeleid. Ik was toen snotverkouden en voelde me grieperig. Ik heb het gewoon over me heen laten komen, en ben gewoon met frisse moed naar het ziekenhuis gegaan. Als de bevalling éénmaal op gang komt, voel je het niet eens meer want dan ben je alleen maar met de weeën bezig. Ik heb het verder niet als naar ervaren omdat ik er gewoon simpelweg tijdens de bevalling niet mee bezig was. En na de bevalling was ik zo onder de indruk van mijn zoon dat ik er ook niet meer bij heb stil gestaan.

Ik voel me nu trouwens ook helemaal niet lekker, ben ontzettend aan de diarree, hoofdpijn en misselijk. Ben benieuwd of dit normaal is.

Veel succes maandag!

Groetjes

3. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Had ik ook, al werd ik niet ingeleid maar begon de bevalling toen ik grieperig was, keelpijn had en snotverkouden was. Ik had al weken niet meer dan drie a vier uur per nacht geslapen, was het ook helemaal zat dus ik baalde al dat het zo lang duurde. Maar als je eenmaal aan het bevallen bent, sta je daar niet meer bij stil, echt geen seconde. Je haalt ergens energie vandaan waarvan je niet wist dat je het kon, en je kindje geboren weten worden geeft je zo'n adrenalinestoot. Laat het gewoon maar gebeuren, het komt wel goed. Succes maandag!

4. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    miepje21 en soley bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat je op het moment zelf er niet mee bezig bent. Ik hoop dat ik het ook zo zal ervaren. Baal er zo van dat ik niet lekker uitgerust ben :( maar ja wat doe je eraan..helemaal niks...ik hoop dat het allemaal meevalt. Miepje jij ook succes hopelijk voel je je weer beter als je moet bevallen.

Deel Deze Pagina