Vanaf mijn NOD tot ongeveer week 10 had ik last van gevoelige borsten...Sinds een paar dagen is dit verdwenen...Ik maak me een beetje zorgen. Misselijkheid is ook weg vanaf week 9. Herkent iemand dit?
Dat heb ik ook gehad meid! Geen zorgen maken.... Vanaf mijn NOD tot zo'n 8 weken heb ik ook heel erg last gehad van mn borsten, daarna verdween dat ook ineens.. maar gelukkig een goeie echo gehad en ook vanaf week 6 tot week 12/13 heel erg misselijk geweest en van de een op andere dag was het weg (gelukkig)!!
Bij mij kwam dat sowieso in perioden, dat ik soms wel last had en soms niet. Sowieso ben ik niet misselijk geweest, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor.
Zelfde hier! En je raakt er ook een beetje aan gewend denk ik. Na een aantal weken voel je het gewoon minder. De mijne lijken nog precies als voor de zwangerschap: niet gegroeid, niet pijnlijk. Maar ben toch al 31 weken.
Heel herkenbaar! Ik werd er zo onzeker van! Liet ze elke avond aan mijn man zien: 'zijn ze nog wel net zo groot als gisteren?' (borsten waren wel gegroeid namelijk). Alle zorgen voor niets!
Vaak nemen na een tijdje dat soort kwaaltjes af...is dus heel normaal Pijnlijke borsten heb ik ook ongeveer tot de 10-11 weken gehad daarna was het over niks aan het handje hoor
fijn om te horen dat meerdere hier last (of in dit geval geen last) van hebben. bedankt voor jullie reactie!