hallo.. ik ben sinds gister niet meer ongi.. het begon eingenlijks dinsdag een beetje met roze bloed..een streep door het afvegen.. tot donderdag bruin bloed..en vrijdag werd ik "ongi" en zondag hield het ineens weer op..is dit wel menstruatie..? of kan dit ook innestelingsbloed wezen? groetjes mariska
Lijkt mij ook gewoon ongi. Ik ben al bijna 1 1/2 week over tijd. We hebben getest, maar deze was negatief... Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
Hoi, Ik ben ook altijd maar 2 tot 2 1/2 dag ongesteld. Bruin en rood bloed, dit is gewoon een ongi bij mij!
@sniffy.. ja ik was met de pil 5 dagen.. maandag en dinsdag heb ik dan ook nog een heeeel klein beetje bloed verloren..maar het stelde echt niks voor..hoop dat de 2e ronde raak is.. groetjes mariss
Mogelijk ben je nu aan het ontpillen. Dan is je lichaam even van slag. Duurt gemiddeld een paar maanden en dan heeft je lichaam zichzelf hervonden. Of ben je al even van de pil. Succes met de volgende ronde.
ben in maart gestopt met de pil..ik zie het allemaal well...hou me er niet meer echt me bezig..hou alleen bij wanneer ik het vruchtbaarst ben en anders niet..haha