Heb je ook een stop woordje, ik kwam er (eigenlijk door mijn hubbie) deze week achter! Ik gebruik steeds het woord F*cking (ja sorry ) in mijn zinnen... Bijv. Ik heb een f*cking zere buik joh!
Bij mij is het "kolere" aan het begin of einde van een zin! Ik gebruik het niet in elke zin, maar ik probeer er wel op te letten, want het staat natuurlijk helemaal niet!
Zeg bijna na alles wat ik zeg.... grapje... een vriend van mij wees me erop, nu ga ik er zelf op letten...irritant!
In de gein zeg ik vaak ipv donder op, donder uit mekaar... zelfverzonnen stopwoordje. En idd duzzzzzzz.
Ik heb er ook een behoorlijke hekel aan...mijn moeder zei laatst dat ze me vaak hilarisch hoorde zeggen....ow....dusssss (die dus ook ) Als mensen zomaar scheldwoorden gebruiken irriteer ik me daar wel snel aan (sorry) maar vind het gewoon niet nodig.
Zelfverzonnen vind ik echt helemaal goed! Ik heb een vriendin die vaak met de gekste dingen aan komt zetten en ja...die neem je dan over! Noem ze maar niet...TE herkenbaar denk ik
mn vriend zegt altijd: "dat kost geen drol" hij zegt ook altijd "wou", dan verbeter ik m met "wil(de)" weet niet of ik stopwoordjes heb.
Hahaha, heel herkenbaar allemaal Ik zeg vrij vaak: ' Wat een gezeik' Ik schijn ook vrij vaak 'sorry' te zeggen maar heb het zelf niet in de gaten