Vraagje ovu-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloe26, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Ik ben deze ronde begonnen met ovu-testen. Het gaat alleen nog niet echt goed. Zaterdag zou ik beginnen, ben ik het vergeten :(. Dus gistermiddag nieuwe poging. Kreeg geen streepjes, ook niet in het controle venster.
    Nu ga ik het zo direct weer proberen. Mijn vraag: mag je je urine ook in een bekertje opvangen en daar de test 10 sec in houden?
    Het ging gister dus effies mis bij de test in de straal houden

liefs

2. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Je moet het gewoon geheel volgens de gebruiksaanwijzing doen! vreemd dat je ook geen controlestreep kreeg, maar heb jij ovutestjes waar je over heen mag plassen dan?? Die van mij moet ik sowieso dompelen in urine en NIET overheen plassen- zal wel per test verschillend zijn.

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    va de kv mag je erover heen plassen of 10 tot 15 sec in de urine dopen (dus opvangen in een schoon en droog potje)

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb die van kruidvat eigenmerk. Heb er net een testje tegen aan gegooid. Volgens mijn banner moet ik over twee dagen mijn eisprong hebben, maar testje was heel licht. Ongeveer de helft van de donkerte van het controle venster. Dus zal nog wel even duren. Morgen maar weer even testen.
    Het is toch zo dat als je test heel donker is dat je dan binnen 1 à 2 dagen je eisprong hebt?

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ja klopt! succes

Deel Deze Pagina