Ik zie mijn nichtjes gewoon veel te weinig. Dus echt een band heb ik niet met ze. Mijn beste vriendin heeft 2 kinderen en daar heb ik veel meer een band mee.
Ik zie mijn neef en nicht waarvan ik tante ben alleen op verjaardagen. Ik ben nu 29, zij zijn 16 en 19.
Ik heb niet super veel met mijn enige nichtje. Misschien komt het doordat het niet echt eigen is ofzo. Op zich wordt de familie en de rest van het gezin waaruit mijn vriend en schoonzusje komen er wel heel erg bij betrokken, maar zelf woon ik ruim 1000 km bij ze vandaan. Ik hoop dat als ik over een paar maanden daarheen verhuis, het ook wat hechter wordt tussen ons. Ik zou het echt geweldig vinden om een goede band met ze te hebben. En ik ben heel benieuwd hoe het gaat als ons kleintje geboren is.
Wat t voor mij betekent? Ik ben dol op mijn neefjes.. Ik vind t belangrijk dat ik ze het vertrouwen geef ze altijd bij hun tante terecht kunnen. Nu ze nog klein zijn is dat investeren in de band, samen spelen, boekje lezen, luisteren naar ze... Gek doen.
Ik word in september voor het eerst tante en ik kijk er zo naar uit! Onze kinderen zijn dol op mijn broertje en zijn vriendin, hopelijk is hun kindje straks net zo gek op ons
Ik ben tante van 2 schatten (oke soms echte draken) van neefjes. Ik pas op ze, ga met ze naar speeltuinen en ik zie ze eigenlijk minstens 2x per week. Bij de beide zwangerschappen was ik heel betrokken. Bij de oudste zei ik ook tegen mn zus van we zijn samen zwanger Ik de leuke dingen (voelen schoppen en mee naar de echo) en zij de ongemakken. Bij de jongste waren we samen een maandje zwanger (ik uitgerekend en over tijd en zij net zwanger) en dat was toch ook wel heel bijzonder.
Ik denk dat mijn zus stiekem meegelezen heeft ... Als alles goed blijft gaan, word ik rond Sint-Niklaas tante !!!! En mijn ouders voor 't eerste oma en opa . Het komt op een totaal verrassend moment overigens ... maar ik weet nu wel héél zeker dat die kleine rotverwend gaat worden door zijn tante . (En dan krijgt dat kind aan de andere kant van de familie nog zo 2 verwentantes .)