Hoe zit het eigenlijk. Gisteravond Pregnyl 5000 gespoten en in principe zou ik morgen een eisprong moeten hebben. Dinsdag worden 2 cryo's ontdooit en woensdag teruggeplaatst. Vorige cryo poging overleefde de enige cryo het ontdooien en niet en hadden we ook geen sex gehad dus geen kans. Dat wil ik nu niet dus we gaan het vanavond nog even gezellig maken. Maar stomme vraag misschien maar hoe werkt dat dan? Stel dat mijn eicel morgen bevrucht wordt, wat betekent dat dan voor de cryo terugplaatsing? En andersom?
Kan de vraag niet beantwoorden maar kan je wel vertellen dat ik deze keer hetzelfde heb gedaan, met dezelfde reden: wat als het niet goed ontdooit en dus gemiste kans. Woensdagavond pregnyl gezet, vrijdagavond bewust sex gehad en op dinsdag een cryo tp gehad. Volgens mij is het ergste wat er kan gebeuren is hogere kans op een meerling, maarja zeker weten doe ik dat niet . Ik lees dus ff mee
Ik weet van iemand die ik ken die hadden 1 tp gehad en toen ook sex gehad en zwanger 1 van die tp en 1 spontaan.. Helaas is het halverwege de zwangerschap misgegaan Dus er is wel een kans dat je dan zwanger raakt via beide Zelf geen ervaring erin nog dit is alleen een verhaal van iemand uit de omgeving
In december zijn mijn cryo's niet goed ontdooid. Ik heb wel gewoon expres gevreeën tijden m'n vruchtbare dagen rond eisprong. Tp ging niet door, maar wel zwanger. Hield helaas na 3 dagen al op, maar het was m'n backup plan. In het ergste geval krijg je een meerling. Maar laten we eerlijk wezen, als je zo vruchtbaar bent Dat de kans op een meerling erg groot is, dan ben je ook niet met ivf/icsi bezig.
klopt ma voor sommige is het een wonder als het toch gebeurd Bij diegene over wie ik het had heeft alleen ma miskramen en 3 doodgeboren kinderen gehad...Dus soms zit er wel een medische reden achter...
Er is altijd een medische reden voor ivf icsi, dat krijg je niet op verzoek. Als je gewoon normaal binnen afzienbare tijd zwanger kunt worden, dan was je dat namelijk al lang geweest. Een spontane zwangerschap tijdens een ivf/icsi traject is meer uitzondering dan regel. Maar het kan natuurlijk altijd. Zolang je doorgankelijke eileiders hebt en je vent heeft zaad in z'n lozing is het mogelijk.
Bij mijn zoon op het Kdv zit een tweeling waarvan een via de natuurlijk weg en een via IVF. Dit koppel was ook echt zeer verbaast toen ze met de eerste echo een tweeeiige tweeling zagen. Dit was de eerst keer in jaren dat ze zwanger was en nu op de normale manier en via mmm. Hun hadden trouwens maar 1 embryo terug geplaatst