met hoeveel weken kon je bij jullie van buiten af het kindje voelen? met 12 weken voelde ik hem al bewegen, en denk nu het ook een paar keer van de buitenkant gevoeld te hebben, dus was even benieuwd naar jullie ervaringen...
ik voel de kleine sinds vorige week dinsdag en sinds zaterdag heb ik voor het eerst met hand gevoeld best vroeg zegt me schoonzus maar is wel super gevoel
btw soofie wat grappig wij hebben 16 augustus ook 20 weken echo ook al zo zenuwachtig??? en heb je ook al gevoel wat het word?
Met 16 weken heel soms en licht. Met 17 weken een stuk duidelijker. En nu met bijna 21 weken gaat het soms echt tekeer ! Mijn vriend had alleen niet zoveel geduld dus die heeft de kleine meid vorige week met 20 weken voor het eerst heel duidelijk gevoeld. Hij schrok er zelfs van dat het al zo goed te voelen is.
Pas een weekje geleden, rond de 20 weken, van binnenuit, en een weekje later ook van buiten te voelen.
Ik voelde ons kleintje voor het eerst met 13 weken. Mijn man kan het sinds 2 weken aan de buitenkant voelen. Het is ook al zeer duidelijk aan de buitenkant te zien. Het is zo'n druk kindje, hij/zij is bijna de hele dag aan het spartelen...
Mn man voelde de kleine met 21 weken! Ik voelde hem al eerder van buitenaf, maar als papa zn hand er op legde, dan was hij stil. En gisteren lagen we op bed. We waren een beetje met mn buik aan het spelen en de kleine geeft toch een paar schoppen, mn buik ging op en neer! Zooo bijzonder om te zien. Mn man legde snel zn hand weer op mn buik en de kleine hield zich weer stil haha
nee, hier geen gevoel wat het word, maar wil het ook niet weten. ben wel heeeeeeel nieuwsgierig! vind het wel spannend! willen jullie weten wat het word? spannend!
Ik zelf voor het eerst met 16 weken (heel zachtjes hoor) en NooNooman met iets van 19 weken geloof ik.
Ik voelde het met 12 weken 'vanbinnen' en mijn man en ik met 16 weken 'van buiten' De placenta ligt ook aan de achterkant. Dus ik voel alles heel goed.
Ik voelde met 14/15 weken kriebelen in mn buik, met 16/17 flauwe schopjes en na 18 weken werden het echt flinke schoppen al. Manlief kan het sinds 1 week duidelijk voelen, maar ook hier een beeb die volgend mij dondersgoed weet wie zn hand er op de buik ligt haha want bij mij gaat het tekeer en dan komt papa en die moet wel heel vel geduld hebben voor 1 schopje.. (nu al een mama's kindje denk..)
wij willen wel weten wat het word veel ste spannend anders wel knap hoor dat jullie zo lang kunnen wachten