Hi dames! Gewoon een nieuwsgierigheids vraagje. 3 jaar geleden zwanger geworde van ons nu inmiddels 2 jarig meisje. Bij haar kon ik 1ste dag overtijd maar licht positief testen. Nu zwanger van de 2e. Hier teste ik al dik positief 9 dage naar de eisprong en mij testen zijn vele male donkerder als bij de 1ste Kan dit een rede hebbe? Foto hieronder 2015 was van mij dochter 8 weke zwanger 2018 6 weken zwanger.
Als je een hoog HCG hebt kan dit averechts werken op testen. Dan is het te hoog voor de testen om het aan te kunnen. En aangezien die van 2015 twee weken later is gedaan in de zwangerschap zou dat goed kunnen.
Ik had precies hetzelfde! Bij mijn dochter op NOD tuurstreepje. Bij mijn zoon op 7 dpo tuurstreepje en op nod hele dikke knaller.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Die 2 donkere strepe zijn van nu.. 6 weken zwanger 2018 En die lichte strepen van 8 weken. 2015 En ik teste 8 dagen naar mij eisprong al zo donker. Terwijl bij mijn dochter 2015 ik niet donkerelder heb gestest als de foto van 2015