ik ben nu 6 weken zwanger maar ben erg onzeker. ik heb namelijk geen normale kwaaltjes geen gevoelige borsten niet misselijk of iets dergelijks alleen veel last van krampen in de ochtend en avond. ook heb ik best veel last van afscheiding geen bloed of zo maar gewone normale afscheiding alleen dan meer. doe bijna iedere week een test om te kijken of ik zwanger ben maar ze zijn allemaal zeer positief cb met indicator gaf gisteren pus3 weken. nu ben ik zo onzeker omdat ik vorig jaar een missed abortion heb gehad. met 8 weken en 4 dagen een mooie echo gehad met kloppend hartje en met de 12 weken echo kwamen we erachter dat het kindje gestopt was met 9 weken. ik heb deze zwangerschap afgebroken door middel van de pilletjes. ik head bij deze miskraam geen bloeding of zo gehad dus we zagen het totaal niet aankomen. nu is dan ook mijn vraag zijn mijn zorgen terecht omdat ik geen klachten heb en wel krampen in de ochtnd en avond of hoort dit gewoon bij de zwangerschap. ik wil niet voor een vroege echo naar mijn vk omdat ik liever pas na de 9 weken kijk of het goed is omdat we vorige keer ook een mooie echo ervoor hadden.
hoi spannend voor je allemaal. het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Krampen die jij hebt , dat is groeipijn van de baarmoeder. Ik snap je angst voor een miskraam maar gelukkig heb je nog altijd verreweg de meeste kans dat het wel goed gaat. Ik zou niet steeds testen doen, dat helpt niet. Als je het geduld op kunt brengen zou ik wachten tot 9 weken en dan een echo krijgen. Als het je te lang duurt ga je eerder voor een echo ( bijv bij 7 weken) en dan bij 10 weken nog eens. Meestal mag dat wel omdat je eerder een miskraam hebt gehad. Succes en bij vragen hoor ik het wel! Mirjam
bedankt voor je reactie ik ga het proberen vol te houden tot na de 9 weken en dan de echo dan heb ik voor mijn gevoel ook meer zekerheid. fijn dat de krampen groeipijnen zijn