Dag dames, Ik en mijn man wachten al 1 jaar voor een positieve test . En jah 2 dagen terug zie ik een licht streepje ( kruidvat test 2v5 ) Nou voor de zekerheid gister nog 1 test gedaan. NEGATIEF :O daar baal je echt van. Ik weet het niet meer maar ik ben wel 13 dagen over tijd. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/62986-albums9775-picture56998.html Ik heb hier een foto van mijn testjes. groetjess
Als je 13 dagen over tijd bent had je toch wel een dikkere streep moeten zien. Als het voor jou niet normaal is om zoveel dagen over tijd te zijn zou ik toch eens naar de huisarts gaan, dan kan je evt. bloed laten trekken. Kunnen ze zien of je zwanger geweest bent.
Heb je allebei de testjes met ochtendurine gedaan? De ene urine is de andere niet (sterker geconcentreerd) en kan dus andere uitslag geven.. Ik zou morgenochtend gewoon weer een keer proberen met de 1e urine.. Mocht deze ook negatief zijn is het gewoon maar afwachten of die ongi komt of niet, niks aan te doen meid! Soms geven testjes ook vals positief, dus ik zou nog niet al te happy zijn...
Ik heb beide testen in de middag gedaan. Vrijdag had ik naar de huisarts gebeld en die zei nog even afwachten . Ik weet het niet ik ga morgen gewoon erheen om bloed te laten prikken. Het is echt voor het eerst dat ik zolang over tijd ben .
ik vind beide testen negatief. op de bovenste is het een dun streepje (pennestreepje) en die zijn bijna altijd negatief. weet je zeker wanneer je eisprong was (ovu testen of temp). hoelag is je cyclus normaal? Op welke cd zit je nu?
Voor de zekerheid klussen, want dit lijkt wel een eisprong-streepje! Ik heb 2x licht positief getest met kv2v5 op de dag van mn eisprong!
Hmmm, lastige.. Misschien inderdaad even een ovulatietestje doen EN misschien daarnaast even een digitale zwangerschapstest doen (van Clearblue, die met indicatie zijn het gevoeligst!).. Misschien heb je inderdaad gewoon een late eisprong, want als je zwanger zou zijn zou je nu wel een dik positieve test moeten hebben, maar ja, tis nooit bij iedereen hetzelfde, dus je weet nooit.. Dus ik zou zeggen, nog even die testjes proberen (de zwangerschapstest iig met ochtendurine) en als t dan niks is binnen 3 dagen, gewoon weer even aandringen bij je huisarts... Sterkte en succes!!! En laat even weten hoe te verder gaat!
Helaas denk ik ook dat die eerste test niet als positief mag worden beschouwd. Het is een pennestreepje en geen normaal licht streepje. Hoop natuurlijk dat ik het verkeerd heb...succes!
Sluit me bij voorgaande dames aan, eerste test is niet positief. Hoop dat je snel een kal test mag krijgen
het enige wat je kan doen is morgen testen - het hoeveelheid stijgt elke dag. Wat de oorzaak van deze testen kan zijn: valse alarm (test had een valse streepje- kan gebeuren) of het is een hele vroegere miskraam daarom war er eerst iets en dan niks - veel meisjes hebben het en weten het niets eens. Of wat er kan zijn en vaker gebeurt is dat je gewoon niet genoeg hormoon aanmaakt - je bent dan we zwanger maar alleen het bloedtest kan de juiste je geven... succes en laat het weten!