Dat zou maar zo kunnen.ik heb daar geen ervaring mee.bij mij ging het meestal mis met zulke testen op of na nod.(maar dan wist ik die nod wel zeker door ovutesten)
Zo zag mijn 1e test er ook uit een jaar terug, was wel 1 dag voor nod, ligt nu de heerlijk kleintje te brabbelen in de babygym. Zou heel goed kunnen dat ie positief is. Heb je inmiddels al getest?
Weer getest, weer licht, maar wel weer 1 klein tintje donkerder. En het streepje werd vrijwel direct zichtbaar na 10 seconden. Vriend zei direct: hey, deze zie toch al een stukje beter. Wij gaan alleen voor de positieve verhalen. We zijn ons heel erg bewust dat de kans groot is dat het fout gaat. Maar ik ga me door google en andere verhalen niet bang lopen maken, schieten we ook niks mee op. Als ik merk dat de testen niet meer oplopen en mijn menstruatie blijft uit zal ik uiteraard ook de dokter bellen.
Kijk, dat klinkt goed! Natuurlijk kan het fout gaan maar als je je daaraan moet vastbijten...... Overmorgen weer een testje doen, hcg verdubbeld zich om de 2 dagen.