Samenvatting van mijn idiote cyclus die veel te lang duurt, kan iemand ajb kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    #1 helena115, 13 okt 2009
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
    :(hoi dames,

Ik wil tocheven een nieuw topic openen om reacties te verzamelen over mijn hele rare cyclus:

Dit is de tweede mand dat ik temp, vorige maand hele mooie gewone curve.
    Deze maand kreeg ik op CD 15 s ochtends helder bloed met slijm, toen 2 dagen licht helder bloed, hoefde niet echt tampon in. Maar als ik tampon in had zat er aargi wat op. Vond dit gek, heb al eens eerde ovu bloeding gehad maar dat was altijd 2 dagen beetje bruin bloed. Met klussen werd helder bloed erger, leek wel of ik mega ongesteld was.

Was die dagen tot CD 19 niet zo lekker, dus temp was iets hoger dan gemiddeld. Had paar dagen ovulatiepijn, daaraan merk ik meestal dat mijn ei eraan komt.
    CD 20 en 21 HEEL vruchtbaar slijm, kon je mega draden van trekken en op 20 positeve ovutest van CB digitaal. na cd 21 was ovulatiepijn weg.

temp steeg een beetje, maar zette niet door na 5 dagen bleef hij laag en laatste 4 dagen 36.7 en vandaag een temp dip naar 36.5.

Begrijp er niets meer van. :(:(

Sinds gister voel ik ook klein beetje steekjes, drukkend gevoel rechts onder in mijn lies. Soort licht ovupijn gevoel.
    Begin bijna te denken dat er een ovulatie aankomt en dat die bloeding eeder een ongi was. temp heeft een dip gemaakt vanochtend naar 36.5.
    Maarja dat verklaard het vruchtbaar slijm niet en de positieve ovu test van CD 20.

Kan iemand mij niets zinnigs zeggen hierover???

dank en liefs Helena

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi! Wat een wervelstorm aan temperaturen!
    Ik denk niet dat je nu je ei hebt want dat zou de posi ovutest en vruchtbaar slijm niet verklaren. Ik denk zelf dat misschien je ongi er aan zit te komen. (Beetje lullig om te zeggen) Ik hoop natuurlijk dat ik er helemaaaaaa naast zit! Succes!!

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi Kris,

Dan kvoor je reactie, ergens hoop ik dat ongi doorzet. Dan weet ik waar ik aan toe ben. maar heb al 3 dagen bruinverlies, heel licht en dat is nu zo goed als weg...
    Alleen als ik binnenin voel zit er wat bruin bloed.

vandaar...

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Als ik ergens op hoopte was het ongi voor vanochtend, eerste keer dat ik dit zeg:)
    Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was...

Want.....mijn temp is weer omhoog, naar 36.7. geen bruin bloed met afvegen. Als ik binnenin voel nog piepkleinbeetje bruin.

verder niks....

Heb sinds twee dagen soort ovukrampjes, voelt niet als ongi.
    Had vraag aan vk gepost gister, heb gister ook vraag gepost bij de vk. Die snapt ook niets van deze rare cyclus van mij...zij denkt eerste bloeding toch ovu bloeding die is verergerd door klussen en tampon. door de temp dip denkt ze dat ongi eraan komt en anders over paar dagen testen...

Ik weet het niet meer hoor????????

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha! Tempstijging vandaag???? hmmmmm....ik denk dat er helaas niet anders van te maken is dan wachten. Het is niet dat ik je geen ander antwoord wil geven, maar weet het ook niet :(
    Ik hoop dat je linksom of rechtsom snel zekerheid krijgt!!

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dank voor je reactie Kris,lief.

Ik weet dat t ijdele hoop is dat iemand iets zinnigs hierover kan zeggen. Bruin bloed is nu helemaal weg en had gister hele dag soort krampjes.
    Krijg gewoon echt de stress van al deze onzekerheid moet ik je bekennen. vanochtend was mijn temp weer 36.5?

Ik zou willen dat ik gng bloeden en gewoon mega ongesteld werd, dan kon ik lekker op naar nieuwe ronde.
    Mijn cyclus is al zo lang en al dat gewacht kan ik niet goed mee omgaan.

.....

Deel Deze Pagina