CTRL-Z in het echte leven...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chrissie, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Soms zou ik toch echt willen dat er in het echte leven de mogelijkheid was om op CTRL-Z te klikken (undo laatste actie ;))

Hebben jullie ook wel eens van die acties dat je denkt: kon ik dat maar undo-en?
    Hier met regelmaat, haha.

Voorbeeld: zoonlief heeft beker melk. Ik vraag hem wat, en eigenlijk weet ik al dat ie zich dus om gaat draaien.. Met als resultaat, melk over de (uiteraard pas gedweilde) vloer. Op moment dat ik begin te praten denk ik STOM!!! Maar ja, dan ben je al te laat he....

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Herkenbaar!!
    Sinds eigenlijk al na mijn eerste bevalling ben ik nog niet weer hormonaal in orde geweest (nu dus al 4 jaar aan het kwakkelen:$:(), dat ik telkens een andere pil krijg helpt niet echt en door al dat gedoe ben ik af en toe behoorlijk depri, zit dan echt in een diep dal en ik kan er maar niet uitkomen. Ik gooi er dan vaak wat uit waar ik later echt enorme spijt van heb, heb zo'n kort lontje dat ik nogal snel uitval tegen man en kids.... dan zou ik ook graag eens de ctrl-z gebruiken...

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, leuk! Ik heb er ook vaak last van.

Gisterenavond nog. Ik wilde mijn zusje een smsje sturen, maar ik stuurde 't per ongeluk naar m'n schoonmoeder:
    "Heey sletje (ik had net een grappig verhaal gehoord over mijn lieve, onschuldige *ahum* zusje), hoe laat ben je morgen hier?"

En mijn schoonmoeder zou vandaag ook langskomen, dus die had niet eens door dat 't niet voor haar bedoeld was. Kreeg ik echt zo'n heel serieus smsje terug. Heb 't later maar even uitgelegd ;).

Ik heb ook wel eens een ehm prive-mailtje voor m'n vriend per ongeluk naar m'n schoonvader gestuurd. Die werken bij elkaar en hebben daardoor bijna 'tzelfe e-mailadres.

En vanochtend nog: toen duwde ik m'n wekker uit, met als gevolg dat ik Milan in 5 minuten helemaal klaar moest maken om naar 't kdv te gaan (hij wordt opgehaald).

4. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Hahaha, van dat sletje!!
    Ik lag dubbel, m'n collega's weten nu zeker dat ik gestoord ben!

Ja, ik kan ook wel een CTRL-Z in real life gebruiken
    Ik stuur vaak emails naar de verkeerde collega's en soms zit daar een beetje kleurrijk taalgebruik in.
    Stuur ik bijvoorbeeld een mailtje naar m'n vriend (werkt in 'tzelfde bedrijf) over het boodschappen doen ofzo
    Typ ik: "Pop, strax ff olijfolie meenemen en CHIPPIEZZZ!"
    en dan krijg ik een email terug van een (gelukkig heel erg leuke dame) collega: "Ik wil best chips voor je kopen hoor. Maar wil je naturel of paprika?"
    Had ik het verkeerde adres aangeklikt in m'n haast.
    Dan zit ik met een erg rood hoofd achter m'n pc, haha!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha, briljant! :D Vooral dat ze er nog serieus op terug reageerde, hahaha. :p Oeps...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen ik nog een stuk jonger was (ik was nog puber ;)) heb ik wel eens tegen een meisje gezegd dat ik een ander meisje altijd zo raar vond. En toen...tja, toen bleken het zussen van elkaar te zijn. Dat wist ik dus niet. Pijnlijk momentje :), toen wilde ik ook wel dat ik mijn woorden weer in kon slikken.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Hahaha, ik heb dat idee echt letterlijk zo vaak gehad! Kon ik maar op ctrl-z drukken, om iets terug te draaien wat ik niet zo handig heb aangepakt... Ben soms echt teleurgesteld dat het niet kan, en ik het echt zelf moet opruimen/oplossen/opnieuw doen...

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hhahaha, ja herkenbaar!! Ben soms een beetje te impulsief en zeg soms gelijk ja, terwijl ik dan half de vraag heb gehoord met als resultaat dat mijn man helemaal dubbel ligt....En ik me kapot schaam!

9. 4days

4days Niet meer actief

Heb zelf ook al een zoiets meegemaakt... Toen ik een jaar of 15 was had ik een 'vriendje'. Maar ik kwam tot de conclusie dat zijn neef veel leuker was. Dus dat smste ik even naar mijn beste vriendin. Je kunt wel raden wiens nummer ik per ongeluk intoetste... ;)

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ook al eens gehad... dan wil je wel even door de grond zakken, of wakker worden...;):$

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pffff, nou inderdaad. Man, man, ik voelde me echt de grootste oen op de gehele aardkloot....

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Zo heb ik toen ik 12 was een jaar lang een (dacht ik) vriendinnetje gehad op de manege, die Bart bleek te heten ipv Bartine zoals ik dacht...Ik dacht dat ze het gewoon afkortte...
    Dus toen mijn vader op een gegeven moment vroeg wie dat was, ik zei: Dat is mijn vriendin!;)
    Resultaat een beledigd jongetje..
    Het is nooit meer hetzelfde geworden daarna..:)

Maar ik blijf erbij, het was echt net een meisje!hahaha:D

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ooo wat erg!!! hahahhaa Dat ventje moet er wel heel erg meisjesachtig uit hebben gezien als je dat een jaar hebt gedacht!

x

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja , hij had krullen tot op zijn schouder, praatte ook echt meisjesachtig en reed goed paard... hmm misschien zat ik er niet echt ver naast hahaha

15. 4days

4days Niet meer actief

Whahahaha! :D

Deel Deze Pagina