Wat betekent mijn test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Appie1988, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hallo Iedereen,

Heb gister al een topic geopend, zwanger of niet (misschien handig om te lezen voor de tijd).
    Nu weet ik inmiddels dat ik 4 januari nog niet ongesteld was en dat ik wel 100 procent zeker dat ik het in die week ben geworden...dus van overtijd kan het nu of 1 dag zijn of een paar dagen...

Kon het niet laten om vandaag te testen, wat is jullie mening?

Test is van DA Huismerk...niet met ochtend urine maar de keer na ochtend urine.....

En wat denken jullie?? Ik word namelijk gek van mijzelf...

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

vrees indroger ,was deze zo binnen de afleestijd?

3. music4life

music4life Niet meer actief

ja ik zie een streep hoor,,en ik zou als je het zelf niet geloofd naar de ha gaan en daar een test laten doen

4. Appie1988

Ja klopt moest binnen 5 minuten zien.

Heb hierna ook een andere test gedaan van kruitvat (veel later op de dag) hier was weer niks op te zien...

Vergeten bij te zetten....snappen jullie hem dan nog?

5. music4life

hhmm ok mischien een clear blue nemen en daarmee testen

6. Appie1988

Hallo music 4 life,

Bedankt voor je snelle reactie. Het is voor mij nog al spannend en nieuw allemaal dus het is heel fijn om van iemand anders even te horen wat die er van vind, ik waardeer je snelle reactie enorm!

Hoewel het maybe kind niet gepland is, is het wel zeer welkom hoor! Ik hoop niet dat ik deze indruk heb gewekt.

Bedankt allemaal.

7. music4life

hey anouk geen probleem hoor meid
    een snel antwoord is gewoon fijn ,, zeker als het een antwoord is waar je iets mee kan! weet je al wat je doet? met testen ? erg he die onzekerheid,,

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

heb zo een gehad en was echt indroger

9. Appie1988

Hee, nou ik heb met een vriendin gesproken en nog met vriend over gehad. Donderdag testen is handig. Ook omdat er dan als ik zwanger ben misschien meer HCG in mijn urine zit. Dus dan weet ik meer...

Ondertussen probeer ik het wat van mij af te zetten, maar het lukt mij niet. Ik kan niet met die onzekerheid om gaan, ik moet het weten...;)

Ik bewaar deze test verder kan ik altijd vergelijken. Heb nog 1 van kruitvat en nog z'n een van de DA liggen. Daar donderdag maar mee testen,

Of kan het woensdag al??? :p

10. Appie1988

Hee, bedankt voor je reactie. Ja het zou kunnen...

Beetje rare vraag maar waarom kleurt die dan wel blauw? Dat kan toch niet als je niet zwanger bent?

Groetjes

11. music4life

hey anouk meid ik snap je hoor en je moet testen waneer jij wilt!!! al is het vanavond nog of morgen ,,jij moet doen wat jij wilt! succes met je beslissing! ik zit nu ook steeds,wat zal ik doen,,zal ik morgen een testje halen? hahaha

12. Appie1988

Hee,

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

x

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb zoiets gehad bij mn zwangerschappen, maar was dus wel echt lijntje..ik zou die van kruidvat 2 voor 5 halen...of via internet bestellen (goede, van matcare bijv)

Succes!Spannend!

14. Appie1988

Heee,

Vandaag ook mee getest....test negatief....:(

15. Appie1988

Hallo Dames,

Zat in een ander topic te lezen. Zag daar dat als je hem in negatief via paint zet dat je het dan ook kunt zien of niet....
    Tja je moet wat als je wanhopig bent hahah!

Misschien hebben jullie hier ook nog wat aan...

16. music4life

hey anouk hahah ja das een goeie geen idee! ik heb een onr cyclus 30 ,26,36 maar omdat ik weet dat mn ei 2 weken geleden is geweest ,tsja mischien moest ik het worden of zit ik er gewoon naast,en word ik alsnog ongi!

17. Appie1988

Hee, als je uitgaat van je langste cyclus 36 dagen dus.
    Wanneer zou je dan mogen testen?
    Ik zou als ik jou was dat dan aanhouden, dan kun je altijd al positief testen, anders test je misschien eerder negatief en denk je (vul ik nu even voor je in, ik kan niet voor je denken maargoed)....ik kan altijd nog positief testen?!

18. music4life

dat is dan pas volgend weekeind
    maar ik weet voor 90% zeke dat mn ei al geweest is,,, rekbaar slijm enz nu heb ik alleen wittige afscheiding,en mn ovu testen waren 25/26 jan het donkerst,,

19. Appie1988

Dan zou je dus morgen positief kunnen testen als ik het goed begrijp.
    Ik vind het erg lastig om advies hierover te geven. Als je positief test is het goed, maarja wat nou als het negatief is dan zit je dan in het zelfde schuitje als mij...hahaha!

Volg je gevoel is mijn tip (flauw he?) Sorry...

Ik zal mijn bed in kruipen, weltrusten alvast

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als de KV 2 voor 5 negatief is is het ook echt negatief volgens mij.. Veel testen hebben indrooglijntjes, maar als er wél hcg in je lichaam zit slaat een KV test positief hoor!

Heb zelf afgelopen dinsdag heel licht posi getest met KV, woensdag was de test in het ZH negatief, en bloed donderdag positief.. Hcg van 59.. Foto in m'n album is van dinsdag/donderdag/zaterdag, en die van vandaag was weer een heel stuk duidelijker! Heb zelf ook al heel vaak gehad dat ik dácht een streepje te zien, maar er toch echt niet was...

Deel Deze Pagina