Hey Saz ik weet niet of je me nog vaag kent..maar ik zie dat je zwanger bent!!!! Super joh, gefeliciteerd!!
Hey ik heb gisteavend ook zoon test gekregen , van life test niet ingekleurd maar wes streep!! en daarna weer een gedaan van predictor , en juist het zelfde!!! spannend he xx
Hallo Iedereen, Ik kom me weer eens niet bedwingen. Vandaag precies zo'n test als gister. Zie foto. Betekent dit nu dat ik zwanger ben? Groetjes
hey meis is die hetzelfde als die wat je in dit topic op de foto hebt? Als dat zo is dat feliciteer ik je voorzichtig groetjes
Hee, Nou, De lijntjes aan de zijkant zijn minder duidelijk te zien maar je ziet enigzins verkleuring, in de verte....snapje?
Meis als je kleur blauw/ roze ziet denk ik dat je gewoon zwanger bent. Krijg je hem niet op de foto dan kijken we mee liefs
Ik zal morgen ochtend of overmorgen ochtend maar nog even een test doen met ochtend urine. Hoop dat dit meer duidelijk geeft
Ik zal je mijn ervaring even vertellen, Ik test altijd met die testen ik vind ze fijn en heel gevoelig, toen ik zwanger was teste die als eerste zwanger die van kv een paar dagen later. Voor mij is er geen betere test dan deze. Je zegt dat het nog niet helemaal hoeft lees ik dat goed? heb je wel onveilig gevreeen? als ik je test zie en het is binnen de 5 minuten dan zou er een grote kans zijn dat je alsnog zwanger bent hoor, mijn test was nog minder gekleurd en ik was zwanger. Toi Toi Toi meid ben heel benieuwd
wel ons op de hoogte houden he ik heb ook 2 testen zoals jij hebt , en vandaag met kruitvat 2 voor 5 alle 2 negatief... laat me iets weten ok? xx succes
lieve schat ik denk dat je gewoon opgelucht kan adem halen want die laatste 2 testen zijn negatief. Je bent niet zwanger volgens mij. Als je eind deze week nog niet ongesteld bent dan even huisarts bellen. Dikke kus van je dinnetje!