Ik ben het wel eens met Gwen eigenlijk.. Ik heb zelf ook ooit eens zo'n vage test gehad en had toen en een spiraal en condoom gebruikt... en ja hoor werd na 1 week "overtijd" te zijn gewoon ongesteld
Ik deel deze mening compleet! Heb alleen 1 toevoeging ... ik snap niet dat je huisarts er ook zeker van is dat je zwanger bent, zonder ook maar 1 test van je te hebben gezien, er zelf geeneen te hebben gedaan en ook geen bloedtest. Sorry meis, volgende ronde beter!
Dat van die huisarts begrijp ik ook niet hoor. ik hoop dat niemand mij verkeerd begrijpt want ik gun iedereen een zwangerschap van harte hoor. Maar ik vind het zo jammer als je straks gaat zitten treuren over een miskraam o.i.d. terwijl er niet eens sprake is geweest van een zwangerschap. Onnodig verdriet. Dus gewoon niet op zaken vooruit lopen. Als ik aan de telefoon zeg tegen mij huisarts dat ik licht posi heb getest, en hij gaat op mijn woord af.. tja logisch, maar volgens mij waren alle testen negatief. Ik geloof ook niet dat mijn huisarts zoiets zou zeggen. Die zou eerst zelf onderzoek willen doen. Dus waarom er niet op zijn minst een bloedtest is gedaan, is me echt een raadsel.
Mensen, Ik sluit mij even af van deze site.... Dit omdat ik hier alleen maar onzeker van wordt. Jullie horen dinsdag van mij Liefs
Ik snap even iets niet mensen... Ze heeft een paar foto's laten zien van testen waarvan ik toch echt duidelijk een streepje zie... Ook ik vind het verhaal van de huisarts vaag, maar een streep is toch een streep??
De meesten denken aan een indroogstreepje, omdat t streepje er vreemd uit zag en sommige meiden zo een streep hebben gehad en niet zwanger bleken te zijn.. Ook omdat de kv 2 voor 5 nega bleef, ze met condoom heeft gesekst en ze op de tijd van menstruatie ook begon te bloeden dus kan zijn dat het een gewone menstruatie is....
Nou niet altijd hoor... Zoals ik al eerder zij ik had ook een streep duidelijker als deze... Bloedtest van de HA was negatief o.o hcg in mn bloed te vinden... En werd ook gewoon ongi.. Oke was wel overtijd maar dit kwam door t net plaatsen van mn spiraal.. En idd van de HA vaag verhaal snap niet dat ie dr doorstuurd voor een echo misschien heb k t bij t verkeerde einde maar als ze 4 wk zwanger is zie je toch nog niks..??? of ben ik gek
je ziet misschien alleen wat verdikt baarmoederslijmvlies , maar van een zwangerschap zal nog niet veel te zien zijn ......... Ik vind het raar dat een dokter dit via de telefoon kan beoordelen .. Tuurlijk Anouk hoop ik voor je dat je zwanger bent , meer ik vind zelf dat de huisarts je valse hoop geeft als ik je verhaal zo volg ........ kknuuffffff
misschien dat de arts t voor anouk t duidelijkst vond als ze zelf dr baarmoeder kon zien, omdat er anders bij anouk twijfel zou blijven.. bloedtest is veel sneller en duidelijker nu maar goed.. Rare arts hoor!
Thanx voor de uitleg.. Anouk, ik hoop voor je dat het raak is! Probeer met beide benen op de grond te blijven (is ERG moeilijk, ik weet het!!). Als het straks echt zeker is kun je helemaal omhoog vliegen naar die roze wolk van je
Anouk, als ik het zo lees, ben je echt niet zwanger hoor... Ik weet helaas uit eigen ervaring dat testen soms vage strepen kunnen geven en dat je dan toch ongi wordt. Ook weet ik uit eigen ervaring dat een miskraam niet altijd gepaard hoeft te gaan met buikkrampen en veel stolselverlies in het begin. Ik ben heel bang dat je toch ongi bent geworden.... Zowiezo als je met condoom vrijdt, dan is de kans dat je zwanger bent heel klein...
Nou dames, Jullie hadden allemaal ongelijk! Ik WAS wel degelijk zwanger, zoals ik eerder ook vertelde! Helaas heb ik een miskraam gehad (waarschijnlijk dus donderdagnacht). Vandaag echo gehad, niks te zien....Ik had nu anders een heel klein vruchtzakje gezien of verdikt baarmoederslijmvlies. Iedereen succes met zwanger worden.
hoe weet je dan dat je zwanger was?? en niet gewoon ongesteld bent geworden?? is er bloedgeprikt?? succes met zwanger worden, hopen op een snelle, goede zwangerschap!!
ben ik ook benieuwd naar omdat ik niet een positieve test gezien heb. heeft dokter bloed laten prikken op hcg? en hoop voor je dat je snel zwanger bent
Laat ik het nou nog een keer zeggen! Ik heb nu van 4 doktoren gehoord dat ik zwanger was! Vaag positief testen is ook positief.... De vrouw van de etos zei ook nog (en dat had ik ook getypt al!) dat die test die ik deed ook niet een indroogstreep kon zijn! Iedereen die me nu nog niet geloofd mag van mij zelf dokter worden.
Hmm niet gelijk zo boos worden... Bij de meeste van ons word eerst bloed geprikt om je hcg waarden vast te stellen voor er gezegd word of je een MK hebt gehad of niet.. Vandaar hun vragen.. Bedoelen er niet gelijk mee dart je niet zwanger geweest bent..!
Ja sorry hoor, maar de reacties hiervoor vond ik ook al niet erg aardig.... En als je net een miskraam hebt gehad is het ook niet echt leuk om te horen....was je wel zwanger dan... Net of ik het allemaal verzin, nou goed ik zit nog vol emotie merk ik aan mijn getyp en gedachten. Ik ga even tot mijzelf komen
Vind de reactie ook heel erg heftig hoor jeetje. Erg genoeg dat je een miskraam hebt gehad. maar om tegen iedereen hier zo uit te vallen pffff
Anouk snap t van jou ook wel maar we bedoelen het niet kwaad..! En snap best dat de rest een beetje twijfeld aangezien er meestal ( tenminste wat ik heb meegemaakt en aan verhalen te lezen hier ) altijd een bloedtest gedaan is.. Plus dat je hier vaak van de "verhalen" hoort ( nogmaals niet kwaad bedoeld naar jou ) waar door je nu wel heel snel gaat twijfelen welk verhaal er waar is en welke niet... Misschien bij jou niet gebeurd en hadden hun de vraag wat netter kunnen stellen.. Maar nogmaals wij bedoelen het goed en niet kwaad... Hoop dat je snel zwanger mag zijn en dit niet nog een keer hoeft mee te maken.