Wat betekent mijn test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Appie1988, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een miskraam is idd heeeeeeeel erg pijnlijk, en kan me voorstellen dat je boos word als sommige zeggen was je wel zwanger.
    maar niet zonder gegronde reden aangezien er veel valse testen hebben gehad.
    Ik vind persoonlijk ook heel stom dat ze in nl niet altijd een bloedtest doen want die zegt hoeveel hcg in je bloed zit.

2. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Mijn excuses, sorry...

Je bent zwanger plotseling en een week later is het weer weg....
    Het is een heftige week voor mij geweest en het is niet mijn bedoeling om dit op jullie af te reageren.

Sorry:(

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het maakt niks meid , ik kan me je woede voorstellen.
    Je bent gewoon nu boos ook over de miskraam ( moeilijk uit te leggen) maar ik weet hoe je je voelt.
    gewoon de woede waarom nou niet!

4. Appie1988

Ja idd en dan zit op je de afdeling gyneacologie met allemaal zwangere dames om me heen. Heb je net het nieuws gehoord en loop je weg daar tussen de zwangere dames. Kon me tranen moeilijk inhouden...

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik weet precies hoe je je voelt meid.
    Ik hoop dat je weer snel zwanger raakt.
    Hoeveelste ronde was dit?

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Volgens mij zijn ze niet bewust voor een kindje bezig geweest ( zie eerste pagina met condoom gevreeën en was niet in de planning maar zeer gewenst )

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Volgens mij ben je niet zwanger geweest, er zijn ook testen die vals positief testen. Ik had laatst ook een positieve test (van predicotor) maar was niet zwanger. Maar had dus wel een 2e streepje. Je kruidvat test was duidelijk negatief, als ze nu niets meer zien op de echo bevestigd dat dus echt niet dat je een miskraam hebt gehad, Het bevestigd alleen dat je nu niet zwanger bent maar het dus misschien ook niet geweest bent. En je bloeduitslag duurd meestal langer dus daar zal je de uitslag wel niet van hebben. Mensen gaan de laatste tijd altijd zoeken naar een vaag streepje maar als je zwanger bent hoef je niet te zoeken en zie je dat streepje gewoon. Spijt me zeer en is absoluut niet negatief naar jou bedoelt maar zoals eerder is gezegd er zijn helemaal geen duidelijke feiten dat je zwanger bent. Dan had mijn HA ook toen wel kunnen zeggen dat ik zwanger was terwijl het niet zo was, alleen een bloedtest geeft duidelijkheid wat ze ook over de foon kunnen zeggen.

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Anouk,

Dit bedoel ik absoluut niet rot! Maar als ik elke keer zwanger was met testen die er uit zagen als jouw test, dan ben ik bijna wel elke maand zwanger geweest. Vooral toen we heftig bezig waren met zwanger worden (zo'n 10 jaar geleden) had ik elke maand vage streepjes op mijn testen. En dan vooral op testen die een blauwe streep moesten geven. De "roze" testen bleven altijd wit en toch hield ik mezelf voor dat de blauwe testen positief waren.
    Tot mijn gyn. mij uit de droom ging helpen. Een supervaag resultaat op het ene merk en een continue negatief resultaat op de andere merk test zegt toch echt dat je niet zwanger bent.
    Ook staat etos erom bekend vals positieve testen te hebben :(:(

Ik vind het echt heel erg om te moeten zeggen ....... maar ik kan me dus heeeeeeel erg goed vinden in de (negatieve) meningen van andere meiden hier in jouw topic.

Maar toch hoop ik met heel mijn hart dat je binnenkort een duidelijke test in handen hebt !!!!

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik denk dat ze een 'chemische' zwangerschap gehad heeft. Ik heb er vorig jaar ook 2 gehad. Ik teste positief, maar paar dagen later kwam toch mijn mentruatie. Dat komt heel veel voor zei mijn gyn, dat komt omdat ik misschien te vroeg teste.
    Ik zie dit zelf niet als een 'miskraam' trouwens. Het is gewoon bij de innesteling/deling niet goed gegaan. Heb alleen wat dik slijm bij mijn menstruatie verloren, voor de rest heb ik er dus niks van gemerkt. ik denk ook dat je 'meer' van merkt als je een week of 2 verder bent. Maar goed, ieder, wellicht dat iedereen het anders ervaart

10. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Anouk, sterkte ermee hoor! Ik hoop dat je je welkom blijft voelen op dit forum want ik kan me voorstellen dat deze reacties ervoor zorgen dat je volgende keer niet zo snel je verhaal zal delen.
    Ook ik zie een streep op je testen en ook ik zou denken dat ik zwanger was met zulke testen. Jij heb van een aantal mensen gehoord dat je zwanger was en dan is het toch klote om nu slecht nieuws te krijgen.
    Hoop dat deze ervaring je er misschien toe zet om te stoppen met anticonceptie en en te gaan voor een kleine! Klinkt alsof je er wel aan toe bent.

Nogmaals sterkte ermee!

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ehm ik wil hier toch even op inhaken.
    Anouk is misschien wel niet zwanger geweest. Dat maakt in deze niet uit. Dus ze heeft wel of geen miskraam gehad. Maar ondanks dat wi ik je toch sterkte wensen Anouk en hoop dat je snel zwanger bent.

En je kunt weldegelijk een miskraam hebben gehad waar een week daarna niets meer van te zien is. Dat heb ik namelijk gehad. Ik ging naar de verloskundige voor een echo en mocht al vroeg in de zwangerschap komen ivm met een eerdere miskraam. Die dag was er een zwangrschap te zien, maar er klopte nog geen hartje, dus de week erna mocht ik terugkomen en toen was alles weg. Zonder dat ik bloedverlies of wat dan ook gehad heb. Blijkbaar had mijn lichaam het zelf opgelost. Dus alles is mogelijk wil ik daarmee maar even zeggen. Ze hebben bij mij toen ook geen bloed laten prikken. Dus wat ik wil zeggen is alles is mogelijk en het klinkt misschien te bizar voor woorden en daarnaast kunnen ze weldegelijk zie of je een ml hebt gehad, want ze zeggen dat elke mk een litteken achterlaat.

xxx Joyce

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dat zeg ik ook niet, maar ik vond haar testen allemaal niet positief. Natuurlijk kan je van een mk niets meer zien op de echo, maar dan heb je toch wel posi testen gehad lijkt me. En ik vraag me ook of ze bloed heeft laten prikken want daar lees ik niets over.

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Ik heb even alles gelezen maar ik wil Anouk veel sterkte en succes wensen! Mochten jullie er 100% voor gaan hoop ik dat het snel raak zal zijn voor jullie!
    Heel veel succes meis!
    p.s. wel terug komen he op het forum als je je weer beter voelt ;) is juist alleen maar gezellie :D
    Dikke knuf

14. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik ben het eens met heel veel meiden hier in dit topic.
    Ik heb ook geen enkele positieve test gezien.
    Als je moet gaan zoeken om een streepje te zien, dan is het een negatieve test.
    En geloof me, ik heb behoorlijk wat ervaring met testen, omdat ik al ruim een jaar bezig ben om te proberen zwanger te worden..
    Hoe vaak dat ik geen vage streepjes op een test heb gezien, maar die toch vals waren......

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ppppffff hahaha breek me er niet over...valse testen...heb er net een hele rits gehad. Dus dat kan zeer zeker, valse testen...

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Anouk.. meid sterkte.. wat het dan ook is...mk of niet.. je voelt je nu iig heul erg verrot.. Ik heb je testen gezien en zag toch echt streepjes..

Dat je wanneer je moet zoeken naar een streepje niet zwanger zou zijn of dat de test dan negatief zou zijn ben ik niet met sommigen eens.. mijn testen (wel voor NOD) waren ook heel licht.. op de foto niet eens te zien, maar live zag ik ze wel degelijk.. en ik was wel degelijk zwanger.. mijn testen werden dan wel een dag later en daarna wel donkerder en ook testte ik bij verschillende merken positief al was t super licht..

Dus een vage test waarbij je moet zoeken is niet per definitie negatief of valspositief..

Testen voor je NOD is altijd een risico.. idd wanneer de innesteling niet goed gaat wordt je ongesteld.. als je niet zou testen zou je er niets van weten/merken.. doe je dat wel en test je licht posi dan heb je een vmk.. en is alles anders.. maar als je heul ongeduldig bent net als ik en heeeeeeel graag wilt net als ik toen.. sja.. dan test je je een ongeluk....

Iedereen hier weet ook wel dat testen voor je NOD eigenlijk niet zo verstandig is, maar ik denk dat t merendeel t toch ook zelf wel doet...en ik heb al heeeeuuuuuul wat getuurd hier op t forum naar streepjes...whahaha....

en nu laat mijn hoofd me in de steek waarom ik dit nou weer wilde typen..

nou ja..

TS.. sterkte iig.. en niet wegblijven van t forum hoor.. iedereen bedoelt t goed...echt.. soms komen letters op t scherm gewoon heel raar over..

knufff

17. Appie1988

Hallo,

Bedankt voor je lieve reactie.
    Ik wist ook niet wanneer mijn niet ongesteldheids dag was want als je er niet mee bezig bent om zwanger te worden dan hou je je cyclus ook niet bij (teminste ik niet).
    Het klopt inderdaad ook dat de testen in het echt veel beter te zien waren. Mijn vriend zag ze ook, anders had ik ook zoiet gehad van misschien verbeeld ik het me. Nougoed....

Bedankt voor je lieve reactie (K)

18. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie

Helaas ook hier iemand met een licht positief streepje op predictor,maar was ook niet zwanger....en mijn aanstaande mannetje zag die streep ook....zo zie je maar..
    Veel sterkte en succes met de volgende klusperiode's!:)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    meid, ik bedoelde het niet verkeerd, maar ik vroeg me gewoon af hoe je wist dat je zwanger was. Aangezien ik hier alleen nog maar zeer dubieuze testen heb gezien. Maar goed, 4 doktoren hebben nav diezelfde testen (gezien, of van horen zeggen?)verklaard dat je zwanger was, dus dan zullen de heren en dames medici ongetwijfeld gelijk hebben.

sterkte ermee

Deel Deze Pagina