Twijfel! Haar verven

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zit al 2 jaar te twijfelen... Ik wil me haar honingblond/karamelkleur verven... Ik ben van mezelf heel donkerbruin, bijna zwart.. Ik heb heel lang haar en door alle slechte verhalen over haren lichter verven ben ik bang geworden dat me haar zometeen helemaal dood is!

Wie heeft er ervaring mee om van deze kleur donkerbruin naar licht te gaan?

Eerste foto is mijn haar en tweede foto is de kleur die ik ongeveer wil

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gezien de zwangerschap zou ik dat zeker niet doen.
    Je zou het dan moeten ontkleuren en dat is toch wel naar spul.
    Ik heb het ook wel eens lichter laten maken...werd toch echt wel slechter ervan. Maar hangt een beetje van je haar af

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oohneee! Niet doen joh. Ik geef toe dat ik wat 'conservatief' ben wellicht, maar waarom zou je je natuurlijke schoonheid (die je bent) inruilen voor zo'n onnatuurlijk iets?

Dat kun je later altijd nog doen wanneer de eerste grijze haren komen. Geniet voor nu van wat je van nature hebt mogen krijgen... :)

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als je constant uitgroei wil... doen!:D

5. Onje

Onje Niet meer actief

Aaaah je bent niet goed!
    Je heb prachtig haar meis!!!

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Neeeeeee niet doen!! Ik vind dat nooit mooi, die duidelijke nepblonde kleur bij donkere vrouwen. Je ziet er nu serieus echt prachtig uit! Ook een nieuwe kleur went, dan is de kick eraf en heb je wel je haar beschadigd en lelijke uitgroei..

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    De meeste mensen hebben enorm spijt nadat ze dat gedaan hebben.

Je haar is daar gewoon niet voor bedoeld. Verwacht straks ook niet de gezonde haardos die je nu hebt, het zal merkbaar achteruit gaan. Permanent.

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb ook geen advies op je vraag, maar volgens mij heb jij prachtig haar van jezelf als ik het zo zie op de foto. Ik denk als je richting een blond tint gaat dat dat heel onnatuurlijk staat. Lekker van je eigen mooie haar genieten

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee doodzonde, je hebt prachtig haar! Ik denk dat het heel onnatuurlijk zal staan en dan heb je nog de vaalheid, de uitgroei e.d.
    Als je nou een kort koppie had gehad, was het een heel ander verhaal geweest. Maar ik vind natuurlijk donker haar blonderen echt lelijk!

10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Niet meer twijfelen, gewoon niet doen!

Je hebt prachtig haar, ik denk dat het blonde heel onnatuurlijk zal staan.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Haha iedereen is het dus met elkaar eens... Ik wil het als ik het doe sowieso pas na de zwangerschap doen.. Ik twijfel echt al zoooooooo lang.... Hoe krijg ik het uit me hoofd? :p

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als je kort haar had zou ik zeggen doen! Na de zwangerschap dan.

Maar je hebt heel mooi en lang haar! Dus niet doen, misschien alleen highlights. Die gaan er opzich wrl snel weer uit.

Of je pakt zo'n spoel verf wat er na een paar keer wassen uitgaat.

En het haar wat Kim op die foto heeft is een pruik. Zo doet zij t dus ;)

13. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Als je het wil gewoon doen (na de zwangerschap) Ja is slecht voor je haar. Maar het is maar haar! Groeit vanzelf weer nieuw. En misschien brengt deze verandering je wel een keer naar een korte coupe. Leuk juist om een beetje te experimenteren. Helemaal als je er al zo lang over nadenkt.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja die foto's van Kim en yolanthe elke keer laten me steeds meer er aan denken haha. Maar pakt spoelverf het wel? Want dan doe ik dat inderdaad! Highlights lijkt me ook mooi maar dan wel veel highlights..

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vind het zonde, je hebt prachtig haar! Ookal denk ik dat die kleur je wel mooi zou staan! Maar je moet rekening houden met de constante uitgroei, dus je zal het heel regelmatig moeten bijhouden en je haar zal er veel minder gezond door worden.

16. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Nee niet doen! Je hebt heel mooi haar zo te zien! En ook lang, als t niet bevalt duurt t zooooo lang tot t uitgegroeid is (oké je kan het terug verven evt maar zo slecht voor je haar)...
    Kan je dan niet paar highlights nemen? Of alleen je onderkant gekleurd bijv?

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.880
    113
    Je krijgt het uit je hoofd door het te doen, want het valt je vast tegen. Ik had werkelijk alleen nog maar een droge bos stro over na blondering, vreselijk touw haar. Het enige wat nog kon was afknippen.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Alleen onderkant vind ik niet mooi..

@suus, daar ben ik dus bang voor want dat wil ik ook echt niet! Dan laat ik het liever zo.. Had jij het ook bij een goede kapper laten doen?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon doen joh.
    Ik Heb ook donker lang haar, en heb het ook een tijdje karamel gehad.
    Was leuk voor de verandering :D maar na een half jaartje was ik er weer klaar mee en had ik het zo weer donker.
    Haar vond het wat minder, maar met goede verzorging was het er zo weer bovenop.
    Wel alles bij een goede kapper laten doen trouwens.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Kijk dit zijn goede verhalen.. :) hoe lang duurde het voordat je haar er weer van hersteld was? En hoe hebben ze het lichter gekregen? Ik wil het inderdaad sowieso bij een kapper doen.. Me haar is me heilig, ga daar zelf niet mee prutsen :p

Deel Deze Pagina